🚨ברק בכר מדבר בשם כולנו: “איפה הכבוד לנרצחים?”

🚨ברק בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד לייפציג:

“אתמול דיברתי עם מיכאל. מיכאל הוא ילד חמוד, בן 9. אוהב כדורגל, אוהד ברצלונה. ב-7 באוקטובר מוקדם בבוקר טרוריסטים של חמאס חדרו לבית שלו ורצחו את ההורים שלו וחטפו את אחותו הקטנה אביגיל, בת שנתיים. מיכאל ואחותו הנוספת, בת ה-6 הצליחו להתחבא בזמן שהוריהם נרצחו. בקור רוח מדהים הם הצליחו לקרוא למשטרה והיו במשך 14 שעות בארון עד שחילצו אותם”.

בכר המשיך: “זה רק מקרה אחד מתוך מאות שהתרחשו ביום ההוא. אומרים שכדורגל מחבר בין מדינות, גזעים ואנשים. בכדורגל מדברים על שלום וכבוד, ואני שואל איפה הכבוד עבור 1,400 האנשים שנרצחו? אנשים חפים מפשע שהלכו למסיבה, שנטבחו אחד אחרי השני משפחות שלמות נשרפו בחייהם. בנות נאנסו לפני שנרצחו או אחרי. אישה בהריון, המפלצות חתכו את הבטן שלה וירו בתינוק”.

“מאות ילדים נרצחו, 40 מהם תינוקות. יותר מ-200 נחטפו, ילדים, נשים, אנשים מבוגרים שצריכים תרופות, איך אפשר להתעלם? הרבה מהם אוהבי כדורגל, ברצלונה, ריאל, סיטי, הרבה מאוד אוהדי ליברפול, שלא כיבדה את המוות שלהם. עולם הכדורגל מאכזב מאוד ואני תוהה האם הכל זה כסף? האם כסף יכול לקנות ערכים? מנגד, אנחנו יושבים פה בגרמניה שאנחנו יודעים את ההיסטוריה. ההתאחדות והמועדונים בגרמניה דיברו ובחרו לעמוד בצד הנכון, של הקורבנות. זה אור קטן בימים שחורים”.

“המדינה שלי מדממת, המשפחה שלי, אישתי ושלושה ילדים, רצים למקלט כל יום. לפני שנה הפציצו ליד הבית שלהם. הרבה ישראלים שבורים, בגוף ובנפש. אבל אני יכול להגיד לכם דבר אחד שכל העולם צריך לדעת. אף אחד לא ישבור אותנו, אף אחד לא ישבור את הרוח הישראלית. אנחנו ננצח כי אין לנו ברירה. עם ישראל חי”.

2 תגובות
  1. שון כותב

    המלך

  2. בר כותב

    יצא ענק, נאום שמזיז כל לב!
    הזוי שגם הסברה האזרחים עושים טוב יותר מהממשלה שלנו, אבל זה כבר לא ספורט.

    ברק בכר לנבחרת ישראל בשכר שיא, ויפה שעה אחת קודם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן