‘בשלבי הנוקאאוט הכל מתחיל שוב מאפס’ | תומאס מולר בריאיון

אחד השחקנים המזוהים ביותר עם נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן, תומאס מולר, העניק ריאיון נרחב לאתר הרשמי של אופ”א בו הוא מדבר על המטרות של באיירן בליגת האלופות, אצטדיון הגמר, וההשפעה של הארי קיין וג’מאל מוסיאלה על הקבוצה

“קשה לתאר את הרגשות האלה. שמדברים על וומבלי. אתה צריך להסתכל על התמונות והסרטונים, אתה צריך להסתכל  לאריין רובן בעיניים ולראות איך כל חברינו לקבוצה, כולל אני, קופצים עליו. תמונות מדברות חזק יותר ממילים. כמובן, אתה יכול לומר עכשיו: ‘בסדר, אולי וומבלי הוא סימן טוב.’ אבל אני לא מאמין בזה למען האמת. אנחנו צריכים לעבוד שוב. אבל בטח, זכיתי בתואר ליגת האלופות הראשון שלי באצטדיון הזה. זה משהו מאוד מיוחד עבור כדורגלן וזה חלום גדול, אז אנחנו רוצים לחזור לשם שוב. כמובן שלעיר לונדון תמיד הייתה משמעות עצומה עבורנו מאז הניצחון. אנחנו תמיד אוהבים להגיע ללונדון.”

לגבי העובדה כי באיירן ומולר מחזיקים בשיא הארוך ביותר בשלב הבתים בליגת האלופות ללא הפסד שעומד על 40 משחקים:

“השגנו שיא ללא הפסד בשלב הבתים וזה הכל נחמד וזה מראה על האיכות שלנו. אבל אם אתה רוצה לזכות בליגת האלופות אתה צריך להראות עליונות  בשלבי הנוקאאוט. זה רק נותן לך הרגשה טובה ואתה לא רוצה להיות תחת לחץ במשחק האחרון שלך בשלב הבתים למקרה שתודח. כי חשוב להגיע לסיבוב הבא.  אבל בשלבי הנוקאאוט הכל מתחיל שוב מאפס.”

הגרמני שזכה עם באיירן פעמיים בליגת האלופות התייחס גם אל צמד הכוכבים של קבוצתו, ג’מאל מוסיאלה והארי קיין: 

“אני מכיר את ג’מאל מאז שעשה את צעדיו הראשונים כאן עם הקבוצה הבוגרת. אחת התכונות הטובות שלו היא שהוא תמיד שואל שאלות. הוא ניסה ללמוד על ידי צפייה בשחקנים המבוגרים. הוא לא סומך על הכישרון שלו לכדרר, אלא הוא רוצה להשתפר. יש לנו מערכת יחסים טובה, למרות שבתאוריה אנחנו יריבים על המקום בהרכב.

הארי קיין? עד כה זה היה “מדהים”, כמו שהאנגלים היו אומרים, לא רק מבחינת סטטיסטיקה או שערים אלא גם איך הוא מתמודד עם עצמו כאדם וגם כשחקן, איך שהוא עושה הכל. הוא לא אנוכי וחושב ‘גול, גול, גול.’ הוא פשוט משחק את הכדורגל שלו.

זה משחק קבוצתי. הוא נותן הכל כדי להבטיח בסופו של דבר שהקבוצה תנצח והוא בחור מצחיק מאוד מחוץ למגרש, אז זה מדהים.”

ביום רביעי  ה-14.02.2024, תתארח באיירן מינכן אצל לאציו למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

תומאס מולר שבמשך כל הקריירה שיחק במדי הבווארים זכה עם קבוצתו פעמיים בליגת האלופות, ונמנה בין כמה שחקנים בודדים שזכו פעמיים בטרבל הגדול. העונה הקשר המוערך מצא את הרשת עד כה פעמיים ובישל עוד שמונה שערים ב- 25 הופעות בכל המסגרות. 

1 תגובה
  1. אופק כותב

    מולר הוא גבר של כדורגל

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן