🚨גזענות: הפנים המכוערות ביציעים, הפעם כלפי חלוץ לוטון

🚨המשטרה חוקרת מקרה גזענות כלפי קרלטון מוריס חלוצה של לוטון בניצחון 3:2 על שפילד יונייטד.

מאמן לוטון, רוב אדארדס, סיפר שהמשטרה מבצעת חקירה בעקבות הערה גזענית שנאמרה על ידי אדם ביציע של שפילד יונייטד לעבר החלוץ קרלטון מוריס. משחק הבוקסינג דיי בבארמל ליין נעצר לזמן קצר כאשר השופט סם אליסון נאלץ לדבר עם שני מאמני הקבוצות לאחר שלוטון הגישה תלונה.

חלוץ לוטון מוריס נראה מדבר עם השופט הרביעי, אנדי מדלי, לפני שהמשחק המשיך.

רוב אדוארדס: “אנו נציע את כל התמיכה שלנו לקרלטון מוריס, נמשיך לעבוד יחד עם המועדונים והרשויות כדי לוודא כי האצטדיונים שלנו הם סביבה כוללת ומקבלת עבור כולם. קרלטון בסדר. אז הוא היה נראה די כועס אבל עכשיו הוא בסדר”

הפרמיירליג: “גזענות אין לה מקום במשחק שלנו או בכל מקום אחר בחברה ואנו מעודדים כל אדם ששומע או רואה גזענות/אפליה לדווח על כך כדי שינקטו בצעדים.”

ישר דיווח על המקרה ( קרדיט תמונה: Sky Sports)
ישר דיווח על המקרה ( קרדיט תמונה: Sky Sports)

בשיחה עם אמזון פריים, מוריס לא חשף את מה שנאמר על ידי אותו אדם ביציע.

קרלטון מוריס:”הפרמייר ליג הייתה נהדרת בלספר לנו פרוטוקולים ודברים כאלה, ושמעתי משהו מהקהל בשורה הראשונה לצערי. חשבתי שעדיף לדווח על זה מיד, ואז ללכת משם”.

מארגון ‘Kick It Out’, ארגון נגד גזענות ואפליה בספורט נאמר שכל מי שימצא אשם בגזענות כלפיי מוריס חייב להתמודד עם “ההשלכות החזקות ביותר האפשריות”.

הם פרסמו הודעה הבוקר שבה נכתב: “אנחנו שולחים את תמיכתנו המלאה לקרלטון מוריס. זה מביש ששוב שחקן צריך להיות נתון לגזענות בזמן שהוא עושה את עבודתו. צריך לשבח את מוריס על איך שהוא התמודד עם המצב, ואנחנו משבחים את המועדונים, המשטרה על הגישה המהירה שלהם. אבל זה לא צריך להגיע למצב הזה. אלה שחושבים שההתנהגות השפלה הזו כלפי שחקנים היא מקובלת צריכים להתמודד עם ההשלכות החזקות ביותר שאפשר”.

ארגון הפועל נגד אפליה וגזענות בספורט
ארגון הפועל נגד אפליה וגזענות בספורט

הצהרת שפילד יונייטד: “שפילד יונייטד מאוכזבת לגלות על תקרית גזענית במהלך משחק פרמיירליג נגד לוטון.

לאחר שלמועדון נודע האירוע, נפתחה חקירה, ואנחנו נמצאים כעת בשיחות עם משטרת דרום יורקשייר וקבוצת לוטון, ואנו מודים לשניהם על הסיוע.

המועדון רוצה לחזור ולהדגיש שאנחנו נוקטים בגישת אפס סובלנות לגזענות ועומדים בתקיפות נגד כל צורות האפליה. אין מקום להתנהגות הזו בכדורגל, או בחברה כולה.

התקרית הגיעה במשחק שבו השופט אליסון הפך לשופט השחור הראשון של הפרמיירליג מזה 15 שנים, אחרי אוריה רני ב-2008.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן