דברים שלא ידעתם | התחביבים של השחקנים הגדולים

האוסף של ליאו מסי, התחביב הסודי של רונאלדו, שיא העולם של טוואנזבה והעיסוק המוזר של צ'אבי. הדברים שמעסיקים את הכדורגלנים הגדולים בזמנם הפנוי.

יש לא מעט שחקנים שבמהלך השנים הודו לא פעם שהם בכלל לא מחבבים ספורט או לפחות לא חיבבו בילדותם אבל התחילו להתעסק בזה בעיקר בגלל שהם ממש טובים בזה.

קחו לדוגמא את קרלוס טבס, האיש ששיחק במנצ’סטר יונייטד, מנצ’סטר סיטי וארגנטינה, היה חלוץ קטלני ועשה קסמים לצד כריסטיאנו רונאלדו וווין רוני. אך למרות שרשם קריירה מרשימה, טבס הודה שהוא בכלל לא אוהב כדורגל. בראיון לעיתון הארגנטינאי קלארין אמר השחקן כי: “אם יהיה קלאסיקו ברצלונה נגד ריאל מדריד ובמקביל טורניר גולף בערוץ אחר, אני אצפה בגולף.”

כמוהו גם גבריאל בטיסטוטה, אחד החלוצי 9 הגדולים של הדור האחרון ומהגדולים בהיסטוריה של הליגה האיטלקית אמר פעם בראיון לעיתון ספרדי: “אני לא אוהב כדורגל, זה רק המקצוע שלי.” בראיון אחר שנתן ל-FourFourTwo שיתף בטיסטוטה: “בכל פעם שחזרתי לארגנטינה בחגים, חברים היו מזמינים אותי לשחק פולו. הייתי סקרן לדעת אם אצליח בזה. ניסיתי ובסופו של דבר אהבתי את זה. זה תחביב, אבל אני תמיד מנסה לשפר את הרמה שלי, כי ככל שאני משחק יותר טוב, כך יותר כיף לי.” ישנו גם את גארת’ בייל, שאמר לא פעם שהוא מעדיף לצפות ולשחק גולף מאשר כדורגל.

אבל כמובן שרוב שחקני הכדורגל אוהבים את העבודה שלהם ואוהבים את הספורט, אבל מה לגבי תחביבים אחרים?

ליאו מסי – לכוכב הארגנטינאי יש אוסף של רכבי יוקרה בשווי של מעל 44 מיליון דולר. החל מפרארי F430 ספיידר, ועד ל-3 רכבי אאודי שכל אחד בשווי של מעל מיליון שקל. עוד באוסף של מסי ניתן למצוא מרצדס SLS, מאזראטי, 3 ריינג’ רובר, פאגאני, קאדילק ועוד. מסי גם אוהב לשחק משחקי מחשב בזמנו הפנוי והוא ממש טוב בשחמט.

כריסטיאנו רונאלדו – כריסטיאנו מאוד אוהב גולף, ואפילו התחרה בזה פעם. הכוכב הפורטוגלי גם אוהב לבשל ולשחק משחקי וידאו כמו FIFA ,CALL OF DUTY ועוד. כריסטיאנו אוהב גם את המשחק בינגו, ואף אמר פעם כי: “לשחק בינגו יכול להיות מאוד מרגש”. המשחק גם עזר לו מאוד ללמוד אנגלית כשהגיע לראשונה ליונייטד. אבל התחביב העיקרי של רונאלדו זה הימורים, הוא מאוד אוהב לשחק פוקר ולהמר בקזינו.

ג’רארד פיקה – מאוד אוהב לשחק שחמט, ומשווה את החשיבה בשחמט לחשיבה האסטרטגית על המגרש. פיקה גם ארגן לא פעם משחקי צדקה בשחמט.

צ’אבי – לקשר ומאמן ברצלונה לשעבר יש תחביב שכנראה לא חלמתם עליו. מסתבר שצ’אבי מאוד אוהב מיקולוגיה, שזה חקר פטריות, והוא אף לקח עימו פעם את ג’רארד פיקה לקטוף פטריות.

פטר צ’ך – שוערה של צ’לסי לשעבר מאוד אוהב לתופף בתופים, והוא אף סיפר פעם שהתיאום בין הידיים והעיניים בתיפוף עוזר לו להיות שוער טוב יותר.

אקסל טוואנזבה – לבלמה לשעבר של מנצ’סטר יונייטד והנוכחי של איפסוויץ’ יש תחביב מאוד ספציפי, וזה לשחק במשחק שנקרא “להאכיל את ההיפופוטם”. טוואנזבה אפילו שבר שיא עולם ונרשם בספר השיאים של גינס, כשהוא השלים את המשחק בתוך 17 שניות בלבד.

דיוויד בקהאם – מלבד היותו כדורגלן טופ וסלב עולמי, דיוויד אהב גם קרבות סיף ואף התחרה בוויל סמית’ וטום קרוז בעבר. בקהאם הוא גם חובב משחק, ולצד השתתפותו בפרסומות רבות הוא גם קיבל תפקיד אורח בסרט “המלך ארתור”.

7 תגובות
  1. בוצי כותב

    כתבה מגניבה

    12
  2. כותב כותב

    חזק ביותר אהבתי את הקונספט

    10
  3. אלון פיאלקוב כותב

    איזו כתבה אדירה!!! שאפו ענק נתי

    11
    1. נתי פולק כותב

      תודה אלון

  4. אילן כותב

    אחלה כתבה חברים המשיכו ככה

  5. עמי כותב

    ויש את ניימאר שהתחביב שלו זה נשים והמקצוע שלו זה נשים לצערי הרב

  6. איציק כהן כותב

    כמה כיף שיש כזה אתר שיש בו הכל, מסיקורים ועד דיווחים, מכתבות ועד דיווחים, מניתוחים עמוקים ועד דברים מעשירים כמו משקפי האנליסט של אלון והכתבה הזאת למשל.
    אתם עושים הכל מהכל והכל מושלם.
    לא מבין איך אתם עדיין לא האתר הכי גדול במדינה.
    מודה לך ניסים כל רגע על זה שהחלטת לצאת לדרך הזאת עם האנשים התותחים האלו!
    אל תורידו רגל מהגז, אתם עושים עבודה מצוינת.

    13
השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן