דוגאלס לואיז סיכם את תנאיו ביובנטוס

הקשר הברזילאי בדרך לגברת הזקנה, אסטון וילה חייבת לסגור את העסקה עד סוף החודש | כל הפרטים.

דוגלאס לואיז, קשרה הברזילאי של אסטון וילה, בדרך לחתום ביובנטוס.

השחקן בן ה-26 הגיע היום (שלישי) להסכם עם המועדון, והוא צפוי להצטרף לגברת הזקנה בקרוב.

קבוצתו האנגלית של לואיז, אסטון וילה, חייבת למכור שחקנים עד ה30.6 כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי. אחד מהשחקנים שהמועדון סימן כמועמד לעזוב הוא הקשר הברזילאי, שכאמור נמצא בדרך הבטוחה לחתום במועדון האיטלקי.

סוכנו הבריטי-איראני של לואיז, קיה ג’וראבאצ’יאן, נפגש עם כריסטיאנו ג’יונטולי, המנהל הספורטיבי של יובנטוס, ולפי הדיווחים באיטליה, הצדדים הגיע להסכם עקרוני עבור החתמתו של הקשר. ללואיז יש כבר חוזה מוכן ביובה ל-5 שנים, עד 2029, עם שכר של 4.5 מיליון אירו לעונה פלוס בונוסים. מדובר על שדרוג בשכרו של הברזילאי, שהחוזה שלו בוילה עומד כיום על 3.9 מיליון ליש”ט לעונה.

כל מה שנותר כעת הוא הסכם בין המועדונים, כאשר יובנטוס כבר נמצאת במשא ומתן עם אסטון וילה כדי לנסות לסגור את ההסכם על נוסחת ומבנה העסקה. מבנה העסקה המדובר כעת הוא טרייד של שחקנים פלוס כסף עבור הברזילאי שמוערך בכ-70 מיליון אירו. השחקנים שעשויים להיכלל בעסקה הם ווסטון מקני (25) וסמואל אילינג ג’וניור (20). שוויו של מקני מוערך בכ-25 מיליון אירו, ושל האנגלי המוכשר בכ-15 מיליון אירו, ושניהם מסיימים חוזה ביובה בקיץ הבא.

על פי מספר דיווחים, וילה רוצה את שני השחקנים האלו פלוס 20 מיליון אירו אך יובנטוס רוצה לנסות להוריד את המחיר. המועדון האנגלי חייב כאמור למכור את לואיז עד ה30.6 כך שיש סיכוי לא קטן שהעסקה הזאת תצא לפועל בסכום נמוך משל 20 מיליון אירו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן