דורטמונד עוקבת אחרי ינקובה מינטה

הקבוצה הגרמנית מצטרפת למירוץ אחר שחקן הקיצון הגמבי, גם ליברפול בתמונה | כל הפרטים

לאחר שדווח לאחרונה כי ליברפול מעוניית בשירותיו של ינקובה מינטה, שחקן הכנף הגמבי של ניוקאסל שהושאל בעונה החולפת לפיינורד, גם בורוסיה דורטמונד נכנסת למירוץ אחר השחקן.

דורטמונד, בניהולו של נורי שאהין שהוחתם בתחילת השבוע שעבר לעמדת המאמן בעקבות התפטרותו של אדין טרזיץ’ לאחר שלוש שנות אימון בקבוצה, מחפשת לרענן את חדר ההלבשה הצהוב בכוכבים ושחקנים חדשים, לבטח לאור עזיבתם של שחקנים כמו מאט הומלס ומרקו רויס בקיץ.

השחקן הצעיר של ניוקאסל מעניין מאוד את הגרמנים, והם צפויים להיכנס למירוץ אחרי השחקן שמעניין לא מעט קבוצות ברחבי אירופה. גם ליברפול עוקבת אחרי השחקן הצעיר, כאשר המאמן החדש שלה ארנה סלוט אימן את מינטה בפיינורד בעונה החולפת.

מינטה הוחתם בקיץ הקודם על ידי מנהל הכדורגל לשעבר של ‏‏ניוקאסל‏‏, דן אשוורת’, תמורת 6.5 מיליון ליש”ט בלבד ממועדון הכדורגל הדני אודנסה שם גדל. הקשר הגנאי הצעיר בן ה-19, מחזיק בחוזה בקבוצה האנגלית עד 2028, ועל פי הדיווחים האחרונים במועדון יהיו מעוניינים למכור את השחקן ולא יסרבו אם תגיע עליו הצעה טובה. יחד עם עזיבתו, יתפנה מקום כלכלי לניוקאסל לעמוד בתנאים הפיננסים שמציבה הפריימרליג בכדי להחתים שחקנים אחרים.

מינטה כבש בעונה החולפת 10 שערים לצד 5 בישולים בליגה ההולנדית, וסייע לפיינורד לסיים במקום השני בטבלה המוביל לליגת האלופות. באירופה כבש מינטה שער אחד בליגת האלופות. מינטה שזומן לסגל נבחרת גמביה לקראת מוקדמות מונדיאל 2026, כבש בצמד המשחקים האחרונים וללא ספק הפך לאחד השחקנים הבולטים לקראת חלון העברות של הקיץ, כשיהיה מסקרן לראות האם ילך אחר מאמנו לשעבר בפיינורד ארנה סלוט או שמא יחליט ללכת למדינה חדשה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן