דו קרב גרמני על מגן הולנדי | איאן מאטסן מבוקש

שתי הענקיות הגרמניות רוצות את המגן ההולנדי של צ'לסי

אחד הכוכבים המפתיעים של דורטמונד העונה היה איאן מאטסן. המגן השמאלי ההולנדי יובש בצ’לסי ושיחק מעט מאוד בחצי העונה לפני שהושאל לדורטמונד, שכן הוא היה הרביעי בהיררכיה של פוצ’טינו אחרי צ’ילוול שסיים את העונה מוקדם, מארק קוקורייה הספרדי ושחקן הבית לוי קולוויל שיכול לשחק גם כבלם. דווקא אחרי שחזר לבלוז בקיץ מהדלת הראשית בעקבות עונת השאלה נהדרת בברנלי, לה עזר לעלות ליגה עם מספרים יפים מאוד למגן: ארבעה שערים ושישה בישולים ב-39 משחקי ליגה.

אבל מאז שהגיע לדורטמונד ההולנדי הראה שהוא לא שכח לשחק ושב להפגין יכולת מצוינת, כשעזר לקבוצתו בין היתר להעפיל לגמר ליגת האלופות ולהוכיח שמקומו בליגה של הגדולים. מאטסן, שהאריך את חוזהו בצ’לסי עד 2026 רגע לפני המעבר בהשאלה, מעוניין להפוך לשחקן הרכב קבוע בעונה הבאה, גם אם זה אומר לעזוב את המועדון בו גדל כשכעת, באיירן מינכן מעוניינת בו כמחליפו של דייויס אם יעזוב, אך המועמדת המובילה היא דורטמונד, שחושקת בהשארתו מעבר לחצי העונה האחרונה בה שיחק במדיה.

במידה ואף קבוצה לא תעמוד בסעיף השחרור שלו, העומד על 35 מיליון פאונד, לא מן הנמנע כי צ’לסי לא תמכור אותו כלל ואף תתן לו הזדמנות, זאת בהתאם להחלטת מאמנה החדש אנצו מרסקה שיבחן אותו בקדם העונה על מנת להחליט מה לעשות עימו בעונה הקרובה. מאטסן בן ה-22 קיבל זימון לסגל הרחב של הולנד בעקבות כושרו הנהדר בחצי העונה האחרונה, אך לצערו מאמן הנבחרת רונאלד קומאן החליט לוותר עליו, כך שהמגן השמאלי יכול להתכונן כבר לקראת העונה הבאה.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    איך קומאן ויתר עליו ?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן