דיווח: הבלם שמכבי תל אביב רוצה להחתים

אלופת המדינה מעוניינת בבלם קרואטי שמשחק בפורטוגל. אא"ק אתונה ירדה ממילסון.

פחות משלושה ימים עברו מאז החתמתו של זרקו לאזטיץ’ כמאמן מכבי תל אביב, והסרבי כבר התחיל לעבוד.

על פי דיווח שפורסם היום (חמישי) בפורטוגל, אלופת המדינה מעוניינת להחתים את הבלם טוני בורקוביץ`, שחקנה הקרואטי של ויטוריה דה גימארייש.

הבלם הקרואטי מחזיק בשווי שוק של כ-3 מיליון יורו, והוא מחזיק בחוזה בקבוצה הפורטוגלית לעוד 3 שנים, מה שיקשה על החתמתו. הבלם קושר בעבר ללא מעט קבוצות באירופה, כשבין היתר דווח במדינה על התעניינות מפורטו ומקבוצות מאנגליה, גרמניה ואיטליה.

על פי דיווח נוסף במדינה, הצהובים הציעו על בורקוביץ’ 1.5 מיליון יורו, עם אפשרות לבונוסים נוספים שיכניסו לקבוצה הפורטוגלית עוד חצי מיליון יורו. אם העסקה אכן תצא אל הפועל, הבלם הקרואטי יהפוך לשחקן ההגנה היקר ביותר בתולדות ליגת העל.

לאחר עזיבתו של דרק לוקאסן במכבי תל אביב מחפשים להחתים בלם זר חדש. כיום יש בסגל של הצהובים 3 זרים בלבד: הנרי אדו, קיקו בונדוזו ומילסון.

בורקוביץ’, בן ה-27, גדל במחלקות הנוער של דינמו זאגרב, ולאחר מכן הוא החל לשחק בקבוצה הבוגרת, בהמשך הוא גם שיחק ברודוס הקרואטית ובריו אבה. ביולי 2021 הוא חתם רשמית בויטוריה די גימארייש בחוזה ל-5 שנים, ולאחר עונה אחת הוא הושאל להיידוק ספליט, אצלה הוא בילה את עונת 2022/23. בעונה החולפת הוא חזר לויטוריה, ושותף ב-27 משחקים בכל המסגרות במהלכן הוא לא כבש או בישל.

בנוסף, על פי דיווח אחר שהתפרסם היום ביוון, אא”ק אתונה החליטה לרדת מפליסיו מילסון. הקבוצה היוונית החליטה ללכת על אבובקרי קויטה שמשחק בסנט טרוידן הבלגית.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן