דיווח: ספרטק מוסקבה מעוניינת במוחמד אבו פאני

מאמנו לשעבר של הקשר הישראלי רוצה להחתימו בקבוצתו החדשה | כל הפרטים

ספרטק מוסקבה מעוניינת במוחמד אבו פאני.

על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) ברוסיה, מאמנה החדש של ספרטק מוסקבה, דז’אן סטנקוביץ’,  מעוניין בקשרה הישראלי של פרנצווארוש.

סטנקוביץ’, שמונה בחודש שעבר כמאמן הקבוצה הרוסית, החל את תפקידו לפני כארבעה ימים. בעונה שעברה הוא אימן את פרנצווארוש, וכך הוא מכיר למעשה את אבו פאני. המאמן הסרבי מאוד מעוניין בקשר, והוא ינסה לשכנע את הנהלת המועדון להחתימו. כרגע במועדון הרוסי עדיין מסתייגים מהחתמתו של הישראלי ומתמקדים באופציות אחרות, אך סטנקוביץ’ ינסה בכל זאת לשכנע את ההנהלה להביאו. על פי הדיווח, המאמן גם מעוניין להחתים שחקן נוסף מהקבוצה ההונגרית, החלוץ הברזילאי מרקיניוס, במה שתוכל להתפתח כעסקת חבילה.

אבו פאני מחזיק בשווי שוק של כ-6 מיליון יורו, כך לפי אתר ההעברות ‘טרנספרמרקט’, פי 5 מגובה השווי שלו בדיוק לפני שנה. לאבו פאני יש חוזה בקבוצה ההונגרית לעוד 3 שנים והקבוצה שלו צפויה לדרוש דמי ההעברה  – מה שיכול להקשות על המעבר.

אבו פאני, בן ה-26, עבר לקבוצה ההונגרית ביוני 2023 לאחר שזו רכשה אותו ממכבי חיפה תמורת 1.5 מיליון יורו. הוא גדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה, וערך את הופכת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במאי 2017. לאחר מכן הוא הושאל להפועל רמת גן ולהפועל חדרה, ובינואר 2019 הוא חזר למכבי חיפה. אבו פאני הפך לאחד השחקנים המובילים במכבי חיפה, כשהיה שותף ל-3 האליפויות ולקמפיין ההיסטורי בליגת האלופות. במקביל הוא גם שימש כקפטן השני של הקבוצה. בעונה החולפת הקשר רשם עונת שיא, כשכבש 6 שערים והוסיף 17 בישולים ב-47 משחקים בכל המסגרות. אבו פאני היה לאחד משחקני המפתח של פרנצווארוש בעונה החולפת, שבסיומה הוא גם זכה באליפות ההונגרית.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    שישאר בהונגריה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן