דיווח: עומר אצילי בדרך לסגנית אלופת סרביה

קשרה של אל-עין מועמד לפרטיזן בלגרד, בסביבתו מכחישים את הדיווחים | כל הפרטים

עומר אצילי בדרך לפרטיזן בלגרד.

על פי מספר דיווחים בכלי התקשורת בסרביה, הקשר הישראלי, שמשחק בשנה האחרונה באיחוד האמירויות, בדרך להצטרף לסגנית האלופה במדינה.

הקשר הישראלי צפוי לעבור לקבוצה הסרבית במסגרת עסקת טרייד שנרקמה בין אל עין לפרטיזן, במסגרתה שחקנה של פרטיזן סאמד באזדר יעבור לאיל עין, ובתמורה הקבוצה מהאמירויות תשלם לסרבים 3 מיליון יורו ואת אצילי. בקבוצה הסרבית משחק שחקן ישראלי נוסף, קפטן הנבחרת לשעבר ביברס נאתכו, שצפוי לשתף פעולה עם אצילי כבר מהעונה הבאה.

עוד דווח במדינה כי אצילי נחשב ליהודי אדוק, ובשל כך יוכנס לו סעיף מיוחד בחוזה לפיו אסור לו להתאמן או לשחק בחגים יהודיים חשובים.

בסביבתו של השחקן הכחישו את הדיווחים, בעוד סוכנו של עומר אצילי, רונן קצב, אמר בראיון כי: “הפרסומים לא נכונים לא סיכמנו בשום מקום וגם שום שיחות לא התנהלו מולם”. עם זאת, הדיווח פורסם במספר כלי תקשורת גדולים בסרביה, מה שמעיד על כך שהקבוצות כנראה סגרו את העסקה מאחורי גבו של השחקן.

אצילי הגיע לאל עין בקיץ האחרון, לאחר ששולמו עליו 2 מיליון יורו למכבי חיפה. הוא מיעט לשחק בקבוצה מהאמירויות, כאשר לא פעם הוא אף נופה מהסגל. בסך הכל, שותף אצילי ב-30 משחקים, והוא הבקיע שבעה שערים ובישל שישה נוספים. אצילי מחזיק בחוזה גבוה באל עין, והוא משתכר בכ-1.5 מיליון יורו בשנה. פרטיזן סיימה את העונה החולפת במקום השני בסרביה, לאחר שעומרי גלזר והכוכב האדום זכו באליפות המקומית. הקבוצה הסרבית תשחק במוקדמות ליגת האלופות, כשתחל את דרכה מול דינמו קייב בסיבוב השני בסוף החודש הבא.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    מסע עולמי כלכלי של עומר אצילי

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן