דיווח: שחקן מכבי נתניה בדרך ל-MLS?

בוריס אינו, קשר מכבי נתניה, מועמד לקבוצה מארצות הברית | כל הפרטים

בוריס אינו בדרך לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

על פי דיווח שפורסם היום (רביעי) ב’אתלטיק’, די.סי יונייטד מה-MLS מעוניינת לצרף את הקשר הקמרוני, שמשחק במכבי נתניה בשלוש השנים האחרונות. בתחילת השבוע פורסם כי סוכניו של אינו טוענים כי יש להם הצעה מה-MLS, וכי הוא עשוי לעזוב את מכבי נתניה בקיץ הנוכחי.

לאינו יש חוזה במכבי נתניה עד סוף העונה הבאה, כך שבמידה והמועדון מה-MLS ירצה להחתימו הוא ייאלץ להיכנס למשא ומתן גם עם ה’יהלומים’. לקשר הקמרוני אין תג מחיר, ובמכבי נתניה היו רוצים לראות אותו ממשיך לעוד עונה. עם זאת, במועדון מודעים לרצון של השחקן להתקדם למועדון או לליגה בכירה יותר, ובמידה ותגיע הצעה טובה הם לא צפויים לעמוד בדרכו. על פי אתר ההעברות ‘טרנספרמרקט’, אינו מחזיק בשווי שוק של 700 אלף יורו.

אינו, בן ה-23, הגיע למכבי נתניה ביוני 2021. הוא חתם בהתחלה על חוזה לעונה אחת, אך לאחר חצי עונה במועדון החליטו לממש עליו את האופציה ולהאריך את חוזהו ב-3 עונות נוספות. הקשר ערך 105 הופעות במדי מכבי נתניה בכל המסגרות, בהן הוא כבש 4 שערים והוסיף עוד 2 בישולים. בעונה האחרונה הקשר שותף ב-34 משחקים, בהם הוא בישל שער אחד. אינו גם היה שותף לזכייה של נתניה בגביע הטוטו בעונת 2022/23 ולהעפלה של הקבוצה לגמר גביע המדינה באותה עונה. כעת הוא מועמד לדי.סי יונייטד, שפתחה את העונה הנוכחית בצורה חלשה, והיא נמצאת במקום ה-13 בטבלת המזרח עם 20 נקודות ב-21 משחקים. המועדון מגיע מוושינגטון הבירה, ונחשב לאחד המועדונים הוותיקים והמצליחים ב-MLS.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן