דן אנדויה על הכוונת של מנצ’סטר יונייטד

השוויצרי בן ה-23 שכבש נגד גרמניה, נמצא על הכוונת של השדים האדומים. גם מועדונים אחרים בתמונה | כל הפרטים

שחקן הכנף השווייצר, דן אנדויה, סומן על ידי מנצ’סטר יונייטד. לאחר הפריצה בטורניר הנוכחי של יורו 2024, השדים האדומים מעוניינים בשחקן – והוא נמצא בפנקס של הקבוצה לקראת הקיץ הקרוב.

השחקן בן ה-23, שמשחק במדי בולוניה, לא זומן לסגל נבחרת שווייץ למונדיאל 2022, אך חזר ובגדול לסגל של מוראט יאקין בגרמניה. הוא פתח בכל שלושת משחקי שלב הבתים ביורו, כאשר שווייץ סיימה במקום השני אחרי נבחרת גרמניה. אחד הדברים שגרמו ליונייטד להתעניין בשחקן היה השער שכבש נגד נבחרת גרמניה בתיקו 1-1.

אנדויה נמצא גם על הרדאר של מספר מועדונים איטלקיים, ביניהם נמצאת גם אלופת איטליה אינטר. בולוניה שילמה לפני כשנה קצת יותר מ-7 מיליון יורו על מנת להחתים אנדויה, והיא צפויה לדרוש עליו סכום גבוה בהרבה.

חברת INEOS של בעלי יונייטד ג’ים רטקליף, מכירה היטב את אנדויה. השחקן כבר שיחק בעבר בקבוצה אחרת של החברה, ניס הצרפתית, אליה הוא הגיע בשנת 2019. השחקן הצעיר חזר לשווייץ אחרי אותה קדנציה בצרפת והצטרף לבאזל. למועדון הנוכחי שלו, בולוניה, הוא הגיע באוגוסט 2023. אנדויה רשם 32 הופעות בסרייה א’ בעונה החולפת, והוא אף הבקיע בניצחון נגד נאפולי בשלהי העונה, באחד המשחקים שעזר להבטיח לקבוצותו את ההעפלה לליגת האלופות. את העונה האחרונה הוא סיים עם עם שני שערים ובישול ב-34 הופעות בכל המסגרות. נדמה כי השחקן השוויצרי הוא הדוגמא להשפעה שיש לטורניר היורו הקרוב על חלון ההעברות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן