דנזל דמפריז ורוס בארקלי על הכוונת של אסטון וילה

לאחר שהבטיחה את מקומה בליגת האלופות, וילה מחפשת להתחזק בשחקנים בעלי ניסיון אירופי | כל הפרטים

זו הייתה עונה היסטורית עבור אסטון וילה, בה היא שיאי מועדון רבים, ביניהם שיא ניצחונות ליגה (20) ומספר נקודות (68). עם חזרתה לליגת האלופות לאחר היעדרות של למעלה מ-40 שנה, וילה מחפשת להתחזק בעמדות שונות ובעיקר לצרף שחקנים בעלי ניסיון באירופה.

על פי מספר דיווחים, כמה מהשמות הבולטים להצטרף אל הסגולים מברמינגהאם הם דנזל דמפריז, הקיצוני ההולנדי של אינטר, ורוס בארקלי הקשר האנגלי הוותיק.

לאחרונה החלו שיחות בין גורמים במועדון לרוס בארקלי, קשרה האנגלי של לוטון, שמהווה נקודות אור קטנה בעונת הירידה של הקבוצה האנגלית.

בארקלי, קשר נבחרת אנגליה שהגיע ללוטון בקיץ האחרון במטרה לסייע לקבוצה לשרוד בפריימרליג, כבש העונה חמישה שערים לצד ארבעה בישולים ב-32 הופעות.

בארקלי בן ה-30, שהחל את הקריירה שלו באברטון בה העביר את מרבית הקריירה, שיחק בעבר בצ’לסי, איתה הוא זכה לשחק בליגת האלופות ובליגה האירופית. לאורך קמפיין הזכייה בתואר הליגה האירופי לעונת 2018/19 של צ’לסי שותף בארקלי ב-12 משחקים, בהם הוא כבש 2 שערים ובישל שער אחד. בארקלי שיחק בעבר באסטון וילה, לאחר שהושאל בתחילת עונת 2020/21 מצ’לסי. הוא רשם 24 הופעות פריימרליג במדי הסגולים וכבש שלושה שערי ליגה.

גם שמו של דנזל דמפריז, שחקן הכנף של אינטר, עלה כמועמד להגיע לקבוצה. סכום העברה של השחקן אמור לחצות את רף ה-30 מיליון יורו, כאשר שיחות בין הצדדים כבר מתקיימות.

דמפריז, בן ה-28, החל את הקריירה בהולנד, שם הוא ערך למעלה מ-200 משחקים בליגה המקומית. הוא שיחק בין היתר משחק בספרטה רוטרדם, הירנפיין וב-פ.ס.וו, בה הוא העביר את מרבית הקריירה שלו. לפני 3 שנים עבר דנזל לאינטר, ומייד הפך לשחקן משמעותי בהרכב הקבוצה.

בעונתו הראשונה במדי אלופת איטליה, ערך דמפריז 33 הופעות, בהן כבש 5 שערים לצד 5 בישולים. הוא הציג יכולות מרשימות בפן ההגנתי, לצד יכולות מרשימות עוד יותר בפן ההתקפי. לאחר עונת הבכורה בקבוצה, זומן דמפריז למונדיאל 2022, וסייע לנבחרת ההולנדית להגיע עד לשלב רבע הגמר בו הודחה לנבחרת ארגנטינה בפנדלים. דמפריז כבש ובישל שלושה שערים לאורך הטורניר, כולם במשחק שמינית הגמר מול נבחרת ארה”ב.

דמפריז היה שותף לריצה ההיסטורית של אינטר, שהגיעה עד לגמר ליגת האלופות בו הפסידה למנצ’סטר סיטי 1-0. לאורך הקמפיין שותף דמפריז ב-12 משחקים, כשהוא כובש שער אחד, בשלב הבתים. העונה זכה דמפריז בתואר אליפות איטליה, כשהוא רושם 5 שערים לצד 5 בישולים לאורך העונה.

עם חזרתה של וילה לליגת האלופות נדמה כי היא שמה דגש על הבאת שחקנים בעלי ניסיון ברמות הללו. דמפריז ובארקלי הם בהחלט שמות יכולים לסייע לוילה ברמות הגבוהות, עם לא מעט ניסיון והיכולת.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן