האלופה מתחזקת? באייר לברקוזן מעוניינת בדין הויסן

האלופה הגרמנית שמחפשת להתחמש בקיץ הקרוב שמה עין על הבלם הספרדי של יובנטוס

באייר לברקוזן שהשלימה כבר את החתמתם של אלייש גארסיה וג’נואל בלושיאן הקיץ כעת מעבירה את הפוקוס שלה לעבר הבלם הצעיר של יובנטוס.

אחרי עונת השאלה מוצלחת מאוד ברומא, דין הויסן תפס את הכותרות באירופה ונכנס לפנקסים של רוב ענקיות היבשת, כשתחילה זו הייתה דווקא האלופה הצרפתית פריז סן ז’רמן שהובילה את המירוץ להחתמתו. למרות זאת, העניין הרב מפריז לא שינה את דעתו של הויסן שנראה נחרץ מאוד בנוגע להחלטתו להצטרף לבונדסליגה.

על פי טוטוספורט, גם הויסן וגם אביו דוחפים למעבר ללברקוזן, כשעמדתו של צ’אבי אלונסו כמאמן הקבוצה משחקת תפקיד מרכזי.

הויסן החל את דרכו באקדמיה של מאלאגה הספרדית, כבר בגיל 10.

אחרי 6 שנים מרשימות בספרד, עשה הויסן את המעבר הגדול הראשון שלו, כשבחר ביובנטוס משלל ההצעות שעמדו בפניו. בקבוצות הצעירות של הביאנקורי הויסן כיכב, ותוך פחות מעונה קפץ מהקבוצה עד גיל 17 לקבוצה עד גיל 19, ואפילו קיבל דקות בשני משחקי ידידות של הקבוצה הבוגרת.

בסיום עונת 22/23, אחרי עוד עונה מוצלחת הפעם בקבוצת המילואים, הודיעה יובנטוס שהבלם לצד קנאן ילדיז יקודם לקבוצה הבוגרת. על מנת לתת לו דקות משחק, השאילה אותו יובנטוס לרומא לעונת 23/24 שם שוב הרשים אך הפעם בקנה מידה אירופי, ועל כן ההתעניינות הרבה.

בפן הבינלאומי, למרות היותו יליד אמסטרדם הולנדי, אחרי 3 שנים בנבחרות הצעירות של הולנד הבלם שינה את דעתו והחליט לייצג את ספרד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן