🚨 “הבוז שקיבלתי בסעודיה? מה שעשיתי כנראה היה הנכון לעשות”

לקראת משחק ליגת אלופות מול ליפצייג עלו טוני קרוס וקרלו אנצ'לוטי לענות על השאלות במסיבת העיתונאים.

🚨 לאחר הניצחון המרשים במשחק העונה מול ג’ירונה, תעלה היום ריאל מדריד ללא ג’וד בלינגהאם הפצוע למשחק בליגת אלופות מול רד בול לייפציג ברד בול ארנה. מי שכן חוזר לסגל הוא הבלם נאצ’ו כך שלאנצ’לוטי יש לפחות בלם אחד כשיר בסגל. לפני המשחק עלו קרלו אנצ’לוטי וטוני קרוס למסיבת עיתונאים:

טוני קרוס

טוני קרוס נשאל תחילה על השמועות לחידוש חוזהו בריאל:

“אני תמיד אומר לכם את האמת, והאמת היא שאני לא יודע. אני חושב על זה, עדיין לא החלטתי כלום. אני לא דואג לגבי העתיד שלי. אני מאוד שמח שהרבה אנשים רוצים שאני אמשיך ואחדש את חוזיי בריאל. אני עדיין לא החלטתי האם לחדש את חוזיי או לחזור לנבחרת גרמניה. זה תלוי במספר דברים, בתוכניות האישיות שלי. אני תמיד אמרתי אני מעוניין לסיים את הקריירה שלי ברמה הגבוהה ביותר”.

לגבי ליגת אלופות והשלב שנמצאים פה כעת אמר טוני:

“אנחנו הגענו לשלב של ה-16 הגדולות, עשינו שלב בתים מעולה, החלק המהנה בטורניר מתחיל שאנחנו יודעים שהוא גם החלק הקשה ביותר”.

על המשך דרכו של לוקה מודריץ’ חברו ענה קרוס:

“אנחנו שני שחקנים שונים עם שתי סיטואציות בעייתיות. זה עכשיו בידינו ובידי במועדון להחליט על עתידנו”. 

קרוס נשאל לגבי התחושות שלו על העונה שהוא חווה:

“אני מאוד שמח מאיך שאני משחק העונה, אבל כולם יודעים שהעונה האמתית מתחילה במרץ-אפריל. העונה לפעמים אני משחק כ-6 לבד, אנחנו משחקים גם עם שני 6. אני צריך להשתפר הגנתית ולהתאים את עצמי לשיטה. זה משהו שאני עובד עליו. לשחק עם 3 קשרים זה שונה מאוד מלשחק עם 4 קשרים. אתה חייב להתאים את עצמך לכל עמדה”.

קרוס נשאל לגבי האפשרות להודיע על החלטתו לפני סיום העונה:

“יש סיכוי שאני אודיע על החלטתי לפני סיום העונה. אני לא חושב על זה עכשיו. אני שמח מאוד עם איך שאני משחק ומה שהשגתי בכדורגל”.

קרוס נשאל האם לדעתו ריאל פייבורטים לזכייה בליגת אלופות:

“ברור, אנחנו לחלוטין יכולים לזכות. זכינו מספר רב של פעמים במפעל. אנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב שלנו מול הקבוצות הכי טובות”.

“אתה (קרוס) בן 34. אתה מופתע שאתה עדיין טוב?”:

“אני משחק ברמה הכי גבוהה כבר 15 שנה. אני משחק יותר מאשר אני ציפיתי והאמת אני מופתע. החדות הפיזית שלי עדיין טובה מאוד”.

לגבי הבוז שקיבל בסעודיה קרוס ענה:

“אני עומד מאחורי מה שאמרתי, אם קיבלתי בוז זאת אומרת שעשיתי את המעשה הנכון”.

קרלו אנצ’לוטי

אנצ’לוטי נשאל מה מצפה לו במשחק מחר:

“אנחנו הגענו לגרמניה עם ריצה טובה ומוטיבציה גבוה של הרבה מאוד שחקנים. לייפציג קבוצה עם יכולות שמשחקת כדורגל בקצב גבוה. אנחנו צריכים לשחק משחק מושלם. הם טובים בנייחים ולכן אנחנו צריכים לשחק עם גבוהים. אני יכול להשתמש עם קארבחל כבלם שוב, הוא כל כך טוב. לייפציג כבשו 26 שערים העונה בהתקפות מתפרצות הרביעייה ההתקפית שלהם מצוינת, אנחנו חייבים להיות בטוחים שהשחקנים נמצאים תחת הרדאר שלנו”.

אנצ’לוטי נשאל האם זאת העונה הכי טובה שלו כמאמן:

“אני לא בטוח האם זאת העונה הטובה ביותר. אם מסתכלים על תוצאות אז כן. כל הקרדיט מגיע לשחקנים ולצוות שלי. האווירה פה נהדרת וכל אחד עושה את התפקיד שלו”.

לגבי ההופעה של וינסיוס מול ג’ירונה אנצ’לוטי אמר:

“היכולת של ויני נגד ג’ירונה הייתה וואו, איזה שחקן. הוא מאוד אינטנסיבי, מעולה עם הכדור, דריבליסט מדהים ואם הוא יכול להיות עקבי ולבצע את זה בכל משחק מעט מאוד קבוצות יוכלו להדביק אותנו איתו”.

אנצ’לוטי נשאל לגבי היכולת של טוני קרוס שיושב לידו:

“אני לא יודע אם זאת העונה הכי טובה של טוני קרוס. אם תסתכל על הסטיסטיקה שלו, 10 שנים הדיוק שלו נשאר על כנו. הוא תמיד שחקן מדהים. אני מסכים ששחקן צריך לפרוש כשהוא ברמה הגבוהה ביותר. מאז שהתחיל לשחק כדורגל הוא תמיד מציג כדורגל ברמה הגבוהה ביותר. אם הוא יחליט לפרוש זאת החלטה שלו. לפעמים המוטיבציה הכי גבוה בכדורגל אינה תארים או כסף אלא לשחק כדורגל. קרוס אוהב לשחק כדורגל והוא פשוט טוב בזה. כולם פה מכבדים אותו מאוד.

אנצ’לוטי נשאל על חילופי העמדות שהוא מבצע בשנים האחרונות בריאל:

“זה חשוב מאוד לשכנע את השחקנים שהם מסוגלים לעשות את זה. אתה רק צריך להתחיל לדבר עם השחקן ולהבין האם הוא רוצה לשחק שם. אני לעולם לא אתן לשחקן לשחק בעמדה שהוא לא מרגיש בה בנוח. אני תמיד מדבר איתם לפני”.

 

 

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    איזה מלך אתה טוני קרוס

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    איפה שחקנים כאלה חדים, ערכיים, הוגנים וענייניים?
    אין ולא יהיה עוד טוני קרוס

  3. נועם כותב

    זה מלך בלי כתר

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן