הבלם הבא | אלסנדרו בונג’ורנו מועמד להגיע לנאפולי

הבלם האיטלקי עתיד לחזק את חוליית ההגנה של הכחולים בעונה הבאה לאחר חמש עונות בטורינו | כל הפרטים

הבלם האיטלקי של טורינו בדרך לקבוצה החדשה של אנטוניו קונטה.

על פי הדיווחים האחרונים, קונטה ונאפולי מעוניינים באלסנדרו בונג’ורנו וסימנו אותו כמטרה מרכזית לחיזוק חוליית ההגנה בקיץ הקרוב. טרם בוצעה פנייה מצידה של נאפולי, אך הם עתידים להגיש את ההצעה בקרוב. לבלם חוזה בקבוצה האיטלקית עד 2028, ושוויו מוערך ב-35 מיליון יורו.

בונג’ורנו, שגדל במחלקות הנוער של טורינו בה משחק עד היום, עלה לקבוצה הבוגרת בשנת 2018. לאחר שערך את הופעת הבכורה במועדון, יצא להשאלה לקארפי מהסרייה ב’. עם שובו לטורינו יצא הבלם להשאלה נוספת, אך הפעם אל טרפאני קלצ’ו המשחקת גם כן בליגה השנייה באיטליה. בסיום עונת ההשאלה בקבוצה, שב בונג’ורנו למועדון, והפך לשחקן מפתח בחוליית ההגנה.

אלסנדרו עתיד לעזוב את מועדון ילדותו לאחר 5 עונות בקבוצה הבוגרת, בהם ערך 109 הופעות והיה מעורב ב-9 שערים. בעונה האחרונה, בונג’ורנו וחבריו להגנה העמידו את ההגנה הרביעית בטיבה בליגה האיטלקית, כאשר ספגו 36 שערים בלבד ב-38 מחזורים. בונג’ורנו עצמו שיחק ב-29 משחקים, בהם הוא כבש 3 שערים ובישל שער אחד – נתוני השיא שלו בקריירה מבחינה התקפית.

יכולותיו המרשימות של הבלם הובילו אותו לקבל זימון גם ממאמן ‘האזורי’, ספאלטי, לקראת היורו בגרמניה. למרות שטרם שותף ולקח חלק בקמפיין, בונג’ורנו חווה פריחה מקצועית בשנה האחרונה וכעת לאחר הרחקת ריקארדו קאלפיורי חברו להגנה מכרטיסים צהובים, הוא אף עשוי לפתוח ולקחת חלק במשחק שמינית הגמר מול שוויץ שיערך מחר (שבת). שם יקווה להרשים את קונטה, ומאמנים רבים אחרים ברחבי העולם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן