הבלם הספרדי בדרך ללה ליגה | דין הויסן בדרך לג’ירונה

הבלם הצעיר של יובנטוס עוזב את ארץ המגף ובדרך לבפתעת העונה של ספרד | כל הפרטים

דין הויסן הבלם בן ה-19 של יובנטוס אשר בילה בעונה האחרונה בהשאלה ברומא, עתיד לעבור בקרוב אל הליגה הספרדית, כשג’ירונה היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו.

הספרדי ממוצא הולנדי החל את הקריירה המקצועית שלו במועדוני הנוער של מאלגה ויובנטוס, כשהוא מייצג את נבחרות הילדים והנוער של הולנד. בתחילת העונה החולפת עלה דין להופעת בכורה בליגה האיטלקית במדי הגברת הזקנה, ולאחר שלא זכה לדקות משחק ביובנטוס הוא החליט לצאת בהשאלה. הויסן הושאל לרומא של מוריניו עד לסוף העונה עם אופציית רכישה.

המאמן הפורטוגלי הביע עניין רב בבלם הצעיר, ואמר עליו כי: ״הוא אחד מהבלמים הכי כישרוניים שיש באירופה. הויסן יהפוך לשחקן טופ יום אחד.״ בתקופתו ברומא הציג הויסן יכולות מרשימות, גם בפן ההתקפי, כשאחרי 14 משחקי ליגה כבש הבלם 2 שערים לצד בישול אחד. הויסן וחבריו לחלק האחורי היו להגנה החמישית בטיבה בליגה .

לצד מעברו לרומא, הבלם שנולד בהולנד וגדל בנבחרות הנוער של האורנג’, בחר דווקא לייצג את נבחרת ספרד בה התגורר מגיל 5. במרץ האחרון זומן הויסן לנבחרת עד גיל 21 של הלה רוחה, בה הספיק לשחק פעמיים. כעת הויסן הוא אחד מהמועמדים הבולטים לחזק את הגנת ג’ירונה שתתמודד בעונה הבאה בליגת האלופות לראשונה אי פעם. על פי הדיווחים האחרונים, סכום העסקה עתיד לעמוד סביב ה-30 מיליון יורו. כשג’ירונה מוכנה להשקיע סכום רב להבאת הבלם.

1 תגובה
  1. הכפתור של לאפורטה כותב

    רכש מטורף!!!!! וואו ג׳ירונה מתחילה לבנות קבוצה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן