הבעלים רוצים להתנתק מהעבר ולצאת לדרך חדשה: אלגרי בדרך לסיום דרכו ביובנטוס

מאמר ודיווח של Calciomercato.it לגבי עתידו של אלגרי ופניה החדשות של יובנטוס.

ג׳ון אלקאן רוצה להתנתק מהעבר ולצאת לדרך חדשה: אלגרי בדרך לסיום דרכו ביובנטוס

אין טעם להתחמק מזה – המילה האחרונה על עתידו של מסימיליאנו אלגרי בטורינו תהיה של ג’ון אלקאן. בעוד שבעבר אנדראה אניילי היה זה שקיבל את ההחלטות המרכזיות, כולל ההחלטה להחזיר את המאמן מליבורנו לטורינו לאחר התקופה של סארי ופירלו. כעת אלקאן, הבעלים של יובה, יחליט מה יהיה גורל ההנהגה המקצועית של יובנטוס.

ההחלטה: אלגרי בסוף הדרך.

על פי מה שנאסף בלעדית על ידי כתבי calciomercato.it, ג’ון אלקאן הבשיל בשבועות האחרונים החלטה שהולכת ומתחזקת – להתנתק מהעבר, ממה שהשאירה ההנהלה בראשותו של אנדראה אניילי, ולפתוח מחזור חדש לחלוטין בצבעים לבן-שחור. אחת התוצאות של קו החשיבה החדש יהיה גם הפרידה ממסימיליאנו אלגרי בתום העונה. המועדון לא יציע לו חידוש חוזה והם יפרדו בקיץ בלחיצת יד חמה. כעת הדאגה העיקרית בהנהלה היא הסיום של העונה, עם המטרה של מקום רביעי שאסור לפספס.

אלגרי אאוט, מוטה אין.

המורשת האחרונה הגדולה של הניהול של אנדראה אניילי ביובנטוס נושאת את ההבעה הסרקסטית של מסימיליאנו אלגרי, והבעלים נראים נחושים יותר ויותר לנתק את העבר באופן חד. הבחירה למנות את כריסטיאנו ג’יונטולי כמנהל מקצועי בקיץ האחרון הייתה הצעד הראשון לניהול מקצועי חדש בתוך המועדון, ובסיום העונה תצא לדרך מהפכה זו במלוא המרץ.

מי שיפגע הוא המאמן הנוכחי, שעם התוצאות של החודשים האחרונים איבד גם את האמון שצבר בעבר. הצהרותיו האחרונות בתקשורת, הן של אלגרי והן של סוכנו, הן סימפטום לעצבנות די רווחת של מי שמודע לכך שהרשת הביטחון של אנדראה אניילי כבר לא קיימת במועדון. גם לגבי המאמן הבא, הרצון עשוי להיות להתחיל מחדש עם פנים חדשות, וזה אומר שדמויות כמו אנטוניו קונטה וכדומה ככל הנראה לא יחזרו לספסל של יובנטוס בזמן הקרוב. זה לא סוד שהמועמד המוביל של ההנהלה החדשה הוא טיאגו מוטה. מה שחשוב יותר לאוהדים הוא שג’ון אלקאן כלל לא מתכוון לוותר על יובנטוס ושהוא ממוקד מאוד בנכס הזה לעתיד. ההחלטה הגדולה הראשונה שלו תהיה לגבי ההנהגה המקצועית.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן