“הגעתו של אמבפה לא מייצרת קנאה” | דני קרבחאל בראיון

המגן הספרדי התיישב לראיון קצר בו דיבר על הגעת אמבפה, וינסיוס, פדרי ונבחרת ספרד. הראיון המלא.

עם חמישה כיבושים לצד חמישה בישולים לאורך העונה, דני קרבחאל הוא אחד השחקנים המובילים העונה של ריאל מדריד. בפגרה הנוכחית, הוא זומן לנבחרת הספרדית, במדיה ערך עד כה 36 הופעות. אמש, התיישב קרבחאל לראיון בו התייחס לשלל נושאים.

במשחק שיערך בתחילת שבוע הבא בין נבחרת ברזיל לנבחרת ספרד בברנבאו, יפגוש דני קרבחאל יפגוש את חברו לקבוצה, ויניסיוס ג’וניור. המשחק יערך למען המלחמה בגזענות, על רקע המאבק של הברזילאי בגזענות בה הוא נתקל לא פעם ביציעי הליגה הספרדית. קרבחאל התייחס אל האירועים אותם חווה חברו: “ספרד היא לא מדינה גזענית. אנחנו לא אוהבים את זה, כי אנחנו רואים כמה חברינו לקבוצה סובלים. בדיוק כמו שהמועדון מנסה לעזור, כך גם השחקנים מנסים לעזור להם. ההתנהגות הזאת היא בושה למי שעושה אותה. לדעתי, מי שמלכלך את הכדורגל לא צריך להיכנס לאצטדיון יותר”.

על ויניסיוס עצמו אמר קרבחאל כי: “אם הוא לא הטוב ביותר, הוא לפחות בטופ שתיים שלוש. הוא כדורגלן מאוד החלטי שכובש שערים, מספק בישולים ובכללי עושה הרבה דברים. אתם יכולים לראות את הרמה שהוא משחק בה, הוא רוצה להשתנות, הוא רוצה להשתפר. הוא דוגמה לכל הילדים”.

בנוסף, התייחס קרבחאל להגעה הצפויה של קיליאן אמבפה לבירת ספרד: “לא סיפרו לנו שום דבר כרגע, אבל האם זה אפשרי לראות את אמבפה משחק בריאל מדריד? בוודאי שאפשרי. השחקנים הטובים ביותר משחקים כאן, והוא אחד מהם ללא ספק. למען הליגה והכדורגל שלנו זה יהיה טוב, ממש כמו לבנדובסקי שהלך לברצלונה”.

קרבחאל התייחס גם לשינויים הצפויים בחדר ההלבשה של ריאל מדריד בעקבות הגעה של כוכב בדמות אמבפה: “הגעתו של אמבפה לא מייצרת קנאה, האנשים שהיו בקבוצה הכי הרבה זמן הם אלו ששולטים, אנחנו אחראים לוודא שבחדר הלבשה כולם הולכים לאותו כיוון. כשאחד סוטה מהמסלול מעט, צריך לתפוס אותו מהאוזן”.

קרבחאל דיבר גם על ההחלטה של השופט הספרדי חיל מנסאנו, שניהל בתחילת החודש את משחקה של ריאל נגד ולנסיה, ושרק לסיום המשחק במהלך שקדם לגול שכבש בלינגהאם בדקה ה-99: “כולנו עושים טעויות וחיל עשה טעות. מה אני הולך לעשות? גם אני בעצמי טועה לפעמים. אני מאמין במקצועיות של השופטים, זאת עבודה קשה מאוד”.

במהלך הראיון, קרבחאל דיבר גם על חברו לנבחרת ספרד, ויריבו לליגה הספרדית, פדרי. הקשר הצעיר עדיין פצוע, ולא זומן לחלון הנבחרות הנוכחי. קרבחאל ביקש להעביר לו מסר: “אני מקווה שהוא שומע את זה כי הוא ילד פנטסטי. אני שולח לו חיבוק חזק. הוא צריך להיות רגוע עכשיו, יש אור בקצה המנהרה”. פדרי, שפצוע מאז תחילת מרץ, נפצע במהלך משחקה של ברצלונה מול אתלטיקו בתחילת החודש. זו הפציעה ה-9 בקריירה הקצרה של הקשר, השנייה ברציפות באותו שריר.

“הוא צריך לנסות לאכול נכון, לנוח, להתאמן”, ייעץ קרבחאל לחברו הצעיר. “צורת האימון חשובה והוא מאוד צעיר. נשאר לו עוד קריירה ארוכה לפניו, והוא הולך לעזור לנו רבות. הוא צריך להיות רגוע, אני בטוח שהוא עוד יעשה את זה. אני בטוח שהוא יעבור את זה כי הוא מקצוען, ואני מקווה שהוא יוכל להיות איתנו ביורו”.

2 תגובות
  1. אורי כותב

    הם חבורה של ווינרים שהתפקיד שלהם זה לנצח, זה האופי של המועדון המשוגע הזה, הם מחכים לו והוא מצפה להצטרף אליהם, ידרסו את אירופה.

  2. עזוז כותב

    גבר של כדורגל דני קרבחאל

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן