הוא צהוב שחור | סרו גיראסי סיכם בדורטמונד

למרות ההתעניינות מקבוצות נוספות, החלוץ המבטיח יגיע לדורטמונד | כל הפרטים

סרו גיראסי בדרך ל”שווארצגלבן”.

החלוץ מגינאה, שקושר בשבועות האחרונים לצהובים-שחורים, כבר התרחק מהישארות בגרמניה. נדמה היה שהמשא ומתן בין הקבוצות התקדם בעצלתיים, ובימים האחרונים כבר דווח על כך שקבוצות נוספות כמו ארסנל ומילאן מעוניינות בחלוצה של שטוטגארט. דורטמונד ראתה את גיראסי כבר מתרחק והיא מיהרה לסגור את העסקה.

דורטמונד תשלם לשטוטגארט כ-17.5 מיליון יורו, סעיף השחרור של גיראסי, ובכך תבטיח את הגעתו. הכל סגור בין המועדונים, כאשר העסקה תושלם רשמית בימים הקרובים.

גיראסי, בן ה-28, חווה השנה עונת שיא בכל קנה מידה אפשרי. הוא כבש 28 שערים באותו מספר משחקים, אליהם הוא הוסיף גם 3 בישולים. חלוצה של נבחרת גינאה סיים במקום השני באירופה במרוץ לנעל הזהב, מעל שמות כמו האלאנד ואמבפה, ובמקום השני בליגה הגרמנית, המשותף לשני ההישגים האלו שמעליו נמצא רק שחקן אחד – הארי קיין.

חלוצה של שטוטגרט הציג העונה סט יכולות של חלוץ מודרני ושלם: מהיר, חזק, גבוה אך בעל דריבל טוב ויכולת מסירה לא רעה בכלל. הצצה קטנה בסרטון של רגעי שיא מהעונה האחרונה יראה גם מגוון מאוד רחב של שערים – צ’יפ עדין מעל השוער או בדחיקה מקרוב, פצצה מחוץ לרחבה או אחרי דריבל שבו הוא משאיר מספר שחקנים מאחור שמסתיים בפס מדוייק לפינה, גיראסי יכול לעשות הכל.

ההגעה לגמר ליגת האלופות היא הישג אדיר בכל קנה מידה, אך בזירה המקומית דורטמונד חוו עונה מאכזבת במיוחד. הצהובים-שחורים סיימו רק במקום החמישי בליגה, והודחו בשמינית גמר הגביע מול שטוטגרט של גיראסי, שגם כבש באותו משחק. בסגל של דורטמונד יש כרגע שלושה חלוצים מרכזיים – סבסטיאן האלר, ניקלאס פולקרוג ויוסופה מוקוקו. שלושתם יחדיו היו מעורבים השנה ב-26 שערי ליגה, תפוקה דלה במיוחד לקבוצה שמכוונת לתארים כמו דורטמונד. כעת, דורטמונד מקבלת חלוץ חדש, בתקווה שהוא יעזור לה לחזק את החלק ההתקפי לקראת העונה הבאה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן