הזברות נגד האלה: לקראת יובנטוס – אטאלנטה.

ביום ראשון בשעה 19:00, יובנטוס תארח את אטאלנטה במסגרת המחזור ה-28 לדו קרב מסקרן ויובנטוס IL מכינים אתכם לקראת המשחק

על המארחת:

הביאנקונרי ניצבים במקום השני בליגה עם 57 נקודות ונמצאים בפער גדול של 15 נקודות מאינטר היריבה המרה שנמצאת בדרך הבטוחה לזכייה בסקודטו.
יובה מגיעה במומנטום שלילי מאוד למשחק נגד אטאלנטה כאשר היא ניצחה משחק אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים שלה בליגה. הניצחון האחרון שלה היה לפני שני מחזורים ב3-2 על פרוסינונה. מאזן השערים של יובנטוס בששת המשחקים האחרונים עומד על תשעה שערי חובה ושבעה שערי זכות. לשם השוואה, עד ששת המשחקים האחרונים שלה, יובה ספגה 12 שערים בלבד ב-21 מחזורים.

במשחק האחרון החבורה של מקס אלגרי הפסידה לנאפולי 2-1 בדקות האחרונות של המשחק אחרי פנדל אכזרי כאשר שצ’סני עצר את אוסימן אבל רספאדורי היה שם כדי לכבוש מהריבאונד. ההפסד היה הפסד אכזרי שכן יובה הראתה יכולת לא רעה על המגרש ואיימה לא מעט על השער אך ההחמצות עלו לה ביוקר.

יובה יודעת שהיא חייבת ניצחון בכדי לשמור על המקום השני ולהבטיח מקום בליגת האלופות, ובנוסף, לא לתת למילאן להתקרב אליה שנמצאת במקום השלישי בפער של נקודה.

קצת סטטיסטיקה:

– עד ששת המשחקים האחרונים שלה, יובה ספגה 12 שערים בלבד ב21 מחזורים.
– יובה שמרה על שער נקי בפעם האחרונה לפני שבעה מחזורים. זה קרה בניצחון 3-0 על לצ’ה.
– למרות תשעת השערים שיובה ספגה בששת משחקים האחרונים, היא עדיין ההגנה השניה בטיבה בליגה ואחת מהטובות באירופה כאשר היא עומדת על ממוצע ספיגות של 0.8 שערים למשחק.

רשימת הנעדרים הצפויה של יובנטוס כוללת בראש ובראשונה דושאן ולאחוביץ’. הכוכב של יובה ייעדר בעקבות צהובים ואליו יתווספו צמד הקשרים ווסטון מקני ואדריאן ראביו שייעדרו עקב פציעות נגד פרוסינונה. פרין השוער השני ייעדר בעקבות פציעה שספג באימון לפני כחודש. קרלוס אלקארז ייעדר גם הוא לאחר שנפצע באימון לקראת המשחק נגד אטאלנטה. בצד החיובי, מויזה קין ומאטיה דה שיליו צפויים לחזור לסגל אחרי פציעות ארוכות.

על האורחת:

אטאלנטה ניצבת במקום השישי עם 46 נקודות ונמצאת בפער של חמש נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות. במידה והליגה האיטלקית תצליח להשיג נציגה חמישית, אטאלנטה מוצאת את עצמה בפער של נקודה אחת מהמקום החמישי שאולי יוליך למפעל הגדול.
החבורה של גספריני מגיעה אמנם אחרי שני הפסדים רצופים 4-0 ו2-1 לאינטר ובולוניה בהתאמה אבל עם זאת הנראזורי נמצאים בעונה לא רעה בכלל ובמומנטום טוב.
עד ההפסד נגד אינטר (ב28.2), אטאלנטה לא הפסידה עשרה משחקים רצופים, כאשר ההפסד האחרון שלה לפני כן היה 1-0 נגד בולוניה ב23.12.
מאז המשחק נגד אינטר היא הפסידה גם לבולוניה של טיאגו מוטה שנמצאת בעונה נהדרת.
באירופה היא כרגע מתמודדת בשמינית גמר הליגה האירופית והיא הוציאה תיקו 1 בחוץ נגד מוליכת הליגה הפורטוגלית, ספורטינג ליסבון.

“האלה” יודעת שהיא חייבת לנצח את יובנטוס כדי לנסות להשיג כרטיס לליגת האלופות בסוף העונה, שכן רומא גם מתמודדת חזקה על הכרטיס החמישי וגם נאפולי שהתחילה להיכנס לעניינים כשהיא נמצאת במקום השביעי בפער של ארבע נקודות בלבד מהמקום החמישי.

קצת סטטיסטיקה:

– אטאלנטה נמצאת במקום השני בליגה האיטלקית העונה בנתון של בעיטות למסגרת בממוצע למשחק – 5.4 בעיטות בממוצע למסגרת למשחק כאשר אינטר במקום הראשון עם 5.6, ואילו יובה במקום השמיני עם 4.1 בעיטות למסגרת למשחק בממוצע.
– הנראזורי שמרו 11 פעמים על רשת נקייה העונה בליגה ב-27 מחזורים. רק יובנטוס (12) טורינו (13) ואינטר (17) שמרו על יותר רשתות נקיות מהם העונה.
– אטאלנטה היא הקבוצה עם מספר ההגבהות המוצלחות הגבוה ביותר למשחק בממוצע – 6.3 הגבהות מדויקות בממוצע למשחק. יותר מכל קבוצה אחרת בליגה!

רשימת הנעדרים הצפויה של האורחת כוללת רק את אמיל הולם, המגן השוודי המוכשר שהגיע אליה מספציה בקיץ האחרון ייעדר בעקבות כרטיסים צהובים.

 

המפגש האחרון בין השתיים בליגה נגמר בתיקו מאופס. איך זה ייגמר הפעם? האם החבורה של אלגרי תתחיל להתעשת על עצמה ותחזור לנצח או שמא חניכיו של ג’אן פיירו גספריני יחזרו למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ותוצאת תיקו באירופה במשחק האחרון שלה לפני המפגש החשוב מול יובה? או שאולי גם הפעם המשחק ייגמר בתוצאת תיקו? את זה נדע ביום ראשון בשעה 19:00.

1 תגובה
  1. קינג קונג כותב

    יצא כל החשק מהעונה, אלגרי החוצה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן