החלוץ הספרדי על הכוונת של אירופה | מארק גיו בדרך החוצה מברצלונה

החלוץ הספרדי הצעיר שגדל בלה מאסייה של ברצלונה, מעורר עניין רב במועדוני ענק ברחבי אירופה | כל הפרטים

מארק גיו החלוץ בן ה-18 של ברצלונה מעורר עניין רב ברחבי היבשת. מועדונים רבים ובניהם באיירן מינכן הגרמנית וצ’לסי מהליגה האנגלית, מעוניינות בשירותיו של החלוץ הספרדי. שערך את הופעתו הראשונה בקבוצה במהלך העונה החולפת.

גיו, שגדל בברצלונה, משחק בשנים האחרונה באקדמיה של המועדון, הלה מאסייה. לאורך העונה האחרונה זומן החלוץ מספר פעמים לסגל של צ’אבי וזכה לקבל דקות משחק. מארק, שותף ב-3 משחקי לה ליגה, בהם גם כבש שער ב7הופעת הבכורה שלו במועדון, כשעלה כמחליף בדקה ה-79, וכבש לאחר 34 שניות בלבד בניצחונה של ברצלונה על אתלטיקו בילבאו. עם השער הזה הפך גיו לכובש הצעיר ביותר בהיסטוריה של המועדון שכובש בהופעת הבכורה שלו.

גם בליגת האלופות גיו זכה להזדמנות מהמאמן הספרדי, כששותף לשני משחקים בשלב הבתים. גיו ניצל את ההזדמנות כשכבש שער בכורה במפעל, במהלך ההפסד של ברצלונה 3-2 לאנטוורפן הבלגית. בקבוצה הנוער של ברצלונה, ברצלונה ב’, ערך החלוץ 16 הופעות בעונה האחרונה, בהם כבש 6 שערים ובישל 4 שערים נוספים. בעזרת אותם שערים, גיו סייע לקבוצה להגיע לגמר פלייאוף הליגה השלישית בספרד, בו היא עתידה לפגוש את קורדובה מחר (ראשון), בקרב על העלייה.

על פי הדיווחים האחרונים צ’לסי ובאיירן מראות עניין בחלוץ הצעיר, שמחזיק בסעיף שחרור בגובה של 6 מיליון יורו. במועדון הקטלוני, ירצו להשאיר את השחקן בקבוצה ויהיה מסקרן לראות מה יחליט האנזי פליק מאמנה הגרמני החדש של ברצלונה לגבי השחקן.

1 תגובה
  1. LM10 כותב

    מדהים שבברצלונה תמיד מחפשים בחוץ מה שיש כבר בבית

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן