היום שאחרי: מה היה לשחקנים המובילים ולמאמנים להגיד אחרי הקלאסיקו?

כיאה למשחק הגדול בעולם, גם הפעם הקלאסיקו לא אכזב. תצוגת תכלית של ריאל מדריד פירקה את ברצלונה ב-4-1 חד צדדי כשויניסיוס ג’וניור הסופרסטאר הברזילאי כובש שלושער בדרך אל הגביע. כל התגובות והציטוטים מהסופרקאפ הספרדי:

אנצ’לוטי:

המנג’ר האיטלקי הוביל את ריאל מדריד אתמול לזכייה בסופרקאפ ה-13 שלה ובתואר ה-11 שלה תחתיו אחרי הופעה אדירה.

“פלורנטינו פרז תמיד משוכנע שננצח. גם היום הוא איחל לנו בהצלחה. לא ציפיתי שנכבוש שלושה שערים כל כך מוקדם, אבל ניצלנו את קו ההגנה הגבוה שלהם עם ויניסיוס מחודש. אני חושב שהתוצאה בסוף הייתה גדולה מדי ביחס למה שראינו על הדשא. עד שהיה 3-1, בארסה שיחקו טוב.”

ויניסיוס:

הכוכב הברזילאי ניפץ אתמול את כל הספקולציות בנוגע לעתידו בהרכב הראשון כשהאיום של ברהים מרחף מעל לראשו עם שלושער מרהיב בו הפך לשחקן הברזילאי הראשון של ריאל מדריד שכובש שלושער בקלאסיקו בנוסף לשחקן הראשון לכבוש שלושער בקלאסיקו בסופרקאפ.

“החגיגה? כריסטיאנו רונאלדו הוא האיידול שלי והוא משחק כאן. החגיגה הוקדשה לו ואני שמח שחגגתי בסגנון שלו. החתמות? אתה צריך לדבר על זה עם הנשיא. אנחנו מרוצים מהשחקנים שיש לנו כאן. כולם רוצים להילחם בי. אני מנסה כמיטב יכולתי להישאר מרוכז. אני לא קדוש. לפעמים אני מדבר יותר מדי, לפעמים אני עושה דריבל שאני לא צריך לעשות ואני רוצה ללמוד. אני כאן בשביל זה, כדי ללמוד”, אמר על המחאות וההתגרויות בין אם בהתנהגות או בדריבל.

פלורנטינו פרז:

הנשיא המעוטר השתווה לסנטיאגו ברנבאו האגדי לאחר הסופרקאפ כנשיא עם הכי הרבה תארים בהיסטוריה של המועדון כשהוא אוחז ב-33 תארים בכדורגל.

“זכיתי ב-59 תארים (כדורגל וכדורסל) כנשיא ריאל מדריד? זה מועדון שבו לא שוכחים שום תואר, פשוט אנחנו כבר חושבים על התואר הבא. הרעיון שלי הוא להמשיך את זה.” על השחקן של הערב אמר: “אמרתי לויניסיוס ג’וניור שהוא היה צריך לכבוש יותר היום, שלושה שערים זה לא מספיק.”

צ’אבי:

על עוד ערב מאכזב בניצוחו של קשר העבר האגדי כבר אין מה להוסיף. זהו משחק שני בשלושה מפגשים שברצלונה סופגת 4 שערים מהיריבה ממדריד וכעת המשבר שלה רק מעמיק לקראת ההתמודדויות מול סלמנקה ובטיס בגביע ובליגה.

“אנחנו מאוכזבים ועצובים. לא הרגשנו בנוח בשום שלב של המשחק, הם שלטו בנו. אני מתנצל בפני האוהדים כי שיחקנו רע מאוד. בארסה תחזור. אקבל את הביקורת. אני אחראי. אני אחזיק מעמד ואמשיך לעבוד. אנחנו מתאוששים מתבוסות קשות. היום עשינו צעד אחורה בפרויקט שלנו. החתמות? נכון להיום, אנחנו לא יכולים להחתים אף שחקן. זה המצב. התחלנו את הגמר הזה הכי גרוע שאפשר, ואז היינו צריכים להתמודד עם זה כל המשחק. אי אפשר להתחיל גמר ככה. היינו רעים מאוד בעשר הדקות האלו, ולמרות שהגבנו אחר כך עם השער של לבנדובסקי, הפנדל שלא היה, היה מכה קשה מאוד. במקום לצמצם את כמות הטעויות שלנו, אנחנו רק מגדילים אותן. זו הייתה ההופעה הכי חלשה שלנו מתחילת העונה. אני רוצה לבקש שוב סליחה מהאוהדים, ולבקש מהם להאמין בפרויקט שלנו.”

סרג’י רוברטו:

הקפטן הספרדי שוב לא היה מורגש על המגרש ולא הצליח להיות שם עבור קבוצתו ברגעי המשבר.

״צריך ללמוד מהטעויות ולהמשיך קדימה. ביום חמישי יש תחרות חדשה. הפנדל היה מכריע במומנטום שלנו. לדעתי הוא לא היה. מה קרה עם ויניסיוס? כולם ראו את זה בטלוויזיה. אין תגובה. אני כועס על ההפסד. מול ריאל מדריד זה תמיד כואב.”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן