היכולת משתלמת: קבוצות מכל העולם מחזרות אחרי ריקרדו רודריגז

בלם נבחרת שוויץ, שסיים את חוזהו בטורינו, מבוקש על ידי קבוצות מכל רחבי העולם | כל הפרטים

הבלם הנהדר של טורינו,ריקרדו רודריגז, מושך עניין מקבוצות בכל רחבי הגלובוס.

הבלם, שחוווה טורניר נהדר עד כה בגרמניה עם נבחרת שוויץ, מושך הרבה תשומת לב בשוק ההעברות, כשבין המתעניינות נמצאות קבוצות אירופאיות, אסיאתיות ואמריקאיות..

רודריגז, בן ה-31, מסיים את חוזהו בטורינו בקיץ הנוכחי, ועד כה שמו הוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות. אל-הילאל ואל-שבאב הסעודיות, היידוק ספליט הקרואטית, אינטר מיאמי האמריקאית, אאוגסבורג הגרמנית ובשיקטאש הטורקית אלו רק חלק מהקבוצות שהחלו לגשש עם סביבת השחקן בנוגע למעבר.

ריקרדו רודריגז החל את הקריירה שלו באקדמיה של ציריך השוויצרית, ולאט לאט טיפס בין הקבוצות הצעירות עד שבגיל 17 זכה להופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת במשחק ליגה במרץ 2010. במהלך אותה עונה זכה לקבל דקות מפעם לפעם, עד שהפך לשחקן הרכב בתחילת 11/12. אחרי שתי עונות בבוגרים של ציריך, וולפסבורג שמה את ידיה על הכישרון הצעיר והחתימה אותו לארבע עונות עבור 7.5 מיליון אירו. רודריגז בילה את מירב הקריירה שלו בוולפסבורג, כשרשם ב-6 עונות 184 הופעות, בהן הוא כבש 22 שערים ובישל עוד 28.

לקראת פתיחת עונת 2017/18, מילאן החתימה את הבלם, שכבר הספיק להתנסות ברמות הגבוהות, כדי שיעזור לה לחזור לפסגה. לרוע המזל, הרומן לא צלח ואחרי 3 עונות, כשביניהן עונת השאלה בפ.ס.וו, החליטו הצדדים להיפרד. הבלם עבר לטוריני, בה הוא שיחק עד הקיץ הנוכחי. רודריגז מאוד מנוסה בבמה הבינלאומית, ונכון להיום נחשב לאגדה של הנבחרת השוויצרית הלאומית כשלא פעם היה מהמובילים של הקבוצה בקמפיינים מרשימים, כולל הקיץ בגרמניה. לרודריגז 119 הופעות בנבחרת, בהן הוא הספיק לכבוש 9 שערים מעמדת הבלם. היכולת והניסיון גרמו ללא מעט קבוצות להתעניין בו, וכעת נותר לראות במי ייבחר רודריגז להיות היעד הבא שלו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן