היעד הבא? | יקוב קיוויור על הכוונת באיטליה

הבלם הפולני של ארסנל מעורר עניין רב במועדונים הגדולים מהסרייה א' | כל הפרטים

יקוב קיוויור, בלמה בן ה-24 של ארסנל ונבחרת פולין, נמצא על הכוונת של מועדוני על מהליגה האיטליקית, בניהם יובנטוס ומילאן.

על פי הדיווחים האחרונים, מילאן ויובנטוס יעקבו אחרי הביצועים של שחקן ההגנה, במהלך טורניר היורו הקרוב, על מנת לבחון האם הוא יתאים להם. הבלם עצמו מעוניין לעזוב את לונדון בקיץ הקרוב, והוא מחכה להצעה מעניינת.

קיוויור, שגדל בפולין, שיחק במועדונים רבים בסלובקיה, עד שבסופו של דבר הוא הגיע לספציה מהליגה האיטלקית בתחילת 2021. קיוויור ערך 22 הופעות ליגה בעונתו הראשונה בקבוצה, בהם הציג יכולות שהרשימו מועדונים רבים ברחבי אירופה.

בינואר 2023 חתם קיוויור על חוזה ארוך טווח בארסנל. לאורך העונה החולפת שיחק הבלם ב-20 משחקי ליגה, בהם הוא פתח ב-11 בלבד. בליגת האלופות שיחק קיוויור ב-7 משחקים, כשבין היתר הוא פתח בשני המפגשים מול פורטו בשלב שמינית הגמר, וברבע הגמר מול באיירן מינכן. קיוויור הראה גמישות בהרכב של ארטטה, כאשר ברוב המשחקים בהם שיחק הוא תופקד דווקא כמגן שמאלי.

לאור דקות המשחק המועטות, קיוויור לא מרוצה ממעמדו בסגל, והוא יחפש ככל הנראה יעד חדש בקיץ הקרוב. כאמרו, שני מועדוני העל מהליגה האיטלקית כבר דולקים אחריו, והוא ינסה להרשים אותם במהלך טורניר היורו הקרוב.

קיוויור וחבריו לנבחרת פולין, יקוו לרשום טורניר טוב ביורו הקרוב בגרמניה, כשהם הוגרלו לבית ד’ לצד נבחרות צרפת, אוסטריה והולנד נגדם ישחקו כבר הערב (ראשון). פולין תנסה להעפיל לשלב שמינית הגמר לראשונה מאז 2016, אז הגיעו עד לשלב רבע הגמר, בזמן שקיוויור עצמו יערוך את הופעת הבכורה בטורניר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן