היקרים ביותר | קופה אמריקה 2024

ב-21 ביוני תצא לדרך הקופה אמריקה 2024 שתערך בארה"ב ולכבוד הטורניר הכי גדול באמריקה, הבאנו לכם את דירוג הנבחרות של הקופה אמריקה 2024 על פי שווי סגל השחקנים

בלילה שבין ה-20 ליוני ל-21 בשעה 03:00 (שעון ישראל) תצא לדרך הקופה אמריקה 2024 בארה”ב. גדולי שחקני היבשת יאבקו על התואר הגדול ביותר – ה’קופה אמריקה’, ובינהם גם כמה מהשחקנים היקרים ביותר בעולם. רגע לפני שהטורניר הכי שמח בישת אמריקה יוצא לדרך, אלו הן הנבחרות בעלות הסגלים היקרים ביותר, בקופה אמריקה 2024:

5. קולומביה – 287.30 מיליון אירו

הסגל החמישי היקר ביותר בטורניר הקופה אמריקה 2024 הוא סגל נבחרת קולומביה ששווה על פי אתר ‘transfermarket’ כ-287.30 מיליון אירו. השחקן היקר ביותר בסגל הקולומביאני הוא כוכב הנבחרת, שחקנה של ליברפול לואיס דיאס ששוי השוק שלו מוערך בכ-75 מיליון אירו. בנוסף אליו בסגל הקולומביאני לקופה אמריקה ייקחו חלק גם חלוץ אסטון וילה ג’ון דוראן, וקשר קריסטל פאלאס ג’פרסון לרמה, ששווי השוק של שניהם עומד על כ-20 מיליון אירו.

4. ארה”ב – 347.30 מיליון אירו

מארחת הטורניר נמצאת במקום הרביעי והמכובד מבחינת שוווי הסגל בטורניר הקופה אמריקה הקרוב, כאשר שווי סגל השחקנים של גרג ברהלטר שווה על פי ‘transfermarket’ כ- 347 מיליון אירו. השחקן היקר ביותר בסגל האמריקאי, הוא הקפטן והכוכב הגדול ביותר של הנבחרת – כריסטיאן פוליסיק, כאשר שווי השוק של שחקנה של מילאן עומד על כ-40 מיליון אירו. בנוסף לפוליסיק, גם חלוצה של מונאקו, פולארין באלוגון ששוה 30 מיליון אירו, ווסטון מקני קשרה של יובנטוס ששווי השוק שלו עומד על כ- 28 מיליון אירו, ואנתוני רובינסון מגנה של פולהאם ששווי השוק שלו מוערך בכ-25 מיליון אירו, ייצגו את ארה”ב בטורניר הקרוב. 

3. אורוגוואי – 481.60 מיליון אירו
נבחרת אורוגוואי שחולקת ביחד עם ארגנטינה את תואר ‘שיאנית הזכיות בקופה אמריקה’ עם 15 גביעים, מחזיקה בסגל השלישי היקר ביותר בקופה אמריקה 2024. השחקן היקר ביותר בסגל של מרסו ביילסה הוא קשרה של ריאל מדריד פדה ואלוורדה, כאשר הוא מקבל עלייה של כ-20 מיליו אירו בעדכון האחרון של אתר ‘transfermarket’ וכרגע שווי השוק שלו עומד על 120 מיליון אירו. בנוסף לואלוורדה, בסגל האורוגוואי לקופה אמריקה נמצאים גם בלם ברצלונה רונלד אראוחו ודרווין נונייס מליברפול, כששווי השוק של כל אחד מהם עומד על כ-70 מיליון אירו.

 

2. ארגנטינה – 856.20 מיליון אירו

האלופה המכהנת ארגנטינה שתגיע במטרה לשמור על הגביע מחזיקה בסגל השני היקר ביותר בקופה, כאשר סגל אלופת דרום אמריקה והעולם, עומד על כ-856.20 מיליון אירו. בנבחרת של ליונל סקאלוני משחקים כמה המשחקנים היקרים ביותר בעולם הכדורגל, כאשר השחקן היקר ביותר בסגל אלופת העולם הינו אלוף איטליה, חלוצה של אינטר, לאוטרו מרטינז ששווי השוק שלו על פי אתר transfermarke’t’ עומד על כ-110 מיליון אירו. בנוסף ללאוטרו, בסגל הארגנטינאי לקופה אמריקה נמצאים גם חוליאן אלברז ממנצ’סטר סיטי ששווה 90 מיליון אירו, קשרה של ליברפול אלכסיס מקאליסטר – 75 מיליון אירו, אנזו פרננדז מצ’לסי ששווי השוק שלו עומד על כ- 75 מיליון אירו גם כן, וכמובן שגם הקפטן האגדי של האלביסלסטה, ליאו מסי ששווי השוק שלו עומד על כ-30 מיליון אירו, ייקח חלק בקופה אמריקה הקרוב במדי נבחרת ארגנטינה.

1. ברזיל – 1.26 מיליארד אירו

הנבחרת שמחזיקה בסגל היקר ביותר בקופה אמריקה 2024, היא נבחרת ברזיל כאשר סגל הסלסאו שווה על פי אתר ‘transfermarket’ כ-1.26 מיליארד אירו. השחקן היקר ביותר בסגל נבחרת ברזיל, הוא גם השחקן היקר ביותר בטורניר כולו והשחקן היקר בעולם ביחד עם ארלינג הלאנד, קיליאן אמבפה, וג’וד בלינגהאם, והוא כמובן אלוף אירופה הטרי וכוכב ריאל מדריד, ויניסיוס ג’וניור ששווי השוק שלו עלה בכ-30 מיליון אירו בעדכון האחרון של  ‘transfermarket’, וכרגע הוא עומד על כ- 180 מיליון אירו. בנוסף לויני הסגל של הברזיליאים לקופה עמוס בשחקנים בעלי ערך גבוה כשגם רודריגו – 110 מיליון אירו, ברונו גימראייש קשרה של ניוקאסל – 85 מיליון אירו, דוגלאס לואיז מאסטון וילה וגבריאל מרטינלי מארסנל ששווים כל אחד 70 מיליון אירו, ואנדריק הכוכב הצעיר ששווי השוק שלו עומד היום על כ-55 מיליון אירו, ייצגו את נבחרת ברזיל בקופה אמריקה בקיץ הקרוב.

את העשירייה הראשונה סוגרות:

  • אקוודור – 226.30  מיליו אירו
  • מקסיקו – 222.50 מיליו אירו
  • קנדה -176.80 מיליו אירו
  • פרגוואי – 128.95 מיליון אירו
  • צ’ילה – 79.13 מיליו אירו

השחקן הכי יקר:

השחקן היקר ביותר בטורניר הקופה אמריקה הקרוב שייערך בארה”ב, הוא ויניסיוס ג’וניור כאשר שווי השוק של הברזילאי עומד על כ-180 מיליון אירו. במקום השני ניצב פדה ואלוורדה מאורוגוואי עם שווי שוק של כ-120 מיליון אירו, ואת המקום השלישי ברשימה חולקים רודריגו מנבחרת ברזיל ולאוטרו מרטינז מארגנטינה, כשכל אחד מהם שווה על פי אתר ‘transfermarket’ כ-110 מיליון אירו. את החמישייה הראשונה של השחקנים היקרים ביותר בקופה אמריקה 2024, נועל חוליאן אלברז, כאשר חלוץ נבחרת ארגנטינה ומנצ’סטר סיטי מחזיק בשווי של כ-90 מיליון אירו.

2 תגובות
  1. CR7 כותב

    טורניר חלש באופן ניכר מהתחרות האירופאית

  2. דן כותב

    אלון אני מקווה שאתה יודע כמה הכתבות שלך טובות!
    תמיד מעניין, קולע מבחינת יחס איכות – כמות ומעוצב ברמה מפוארת! בבקשה אל תפסיק לעולם.

    שאני רואה את השם שלך אני כמעט תמיד קורא.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן