🚨 הישראליות באירופה | הגרלת הסיבוב השני של הישראליות

מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה הוגרלו היום (רביעי) באירופה, כל אחת במסגרת שלה | איזה קבוצות הוגרלו מול הישראליות?

🚨 לאחר עונה נהדרת של הישראליות באירופה עם עליה לשלב שמינית גמר הקונפרס ליג של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, היום (רביעי) הוגרלו ארבעת הקבוצות שייצגו אותנו העונה בשלב המוקדמות הראשוני של ליגת אלופות, הליגה האירופית והקונפרס ליג.

מכבי תל אביב האלופה תחל את דרכה בשלב השני של ליגת אלופות, מכבי פתח תקווה מחזיקת הגביע תחל את דרכה בשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית, מכבי חיפה והפועל באר שבע יחלו את דרכם בשלב השני של הקונפרס ליג.

מכבי תל אביב – סטיאווה בוקרשט/וירטוס

אלופת המדינה הייתה מדורגת בסיבוב השני של מוקדמות ליגת אלופות, אך לרוע מזלה קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר שיכלה לקבל בדמות אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט. עוד לפני מכבי תל אביב, סטיאווה תשחק מול וירטוס מסן מרינו, אך הסיכויים להפתעה הם קלושים מאוד, כך שככל הנראה מכבי תל אביב תתמודד על כרטיס לשלב השלישי מול אלופת רומניה. צריך להזכיר כי אם מכבי תל אביב תעבור את השלב השני, היא תבטיח לעצמה שלב בתים אירופי וחורף חם בצהוב.

  • המשחק הראשון יערך ברומניה בתאריכים 23/24.07.
  • המשחק השני יערך באצטדיון נטרלי עקב המלחמה בישראל בתאריכים 30/31.07.

מכבי פתח תקווה – ספורטינג בראגה

מחזיקת הגביע לא תהיה מדורגת באף שלב במהלך הליגה האירופית ולכן צפויות לה הגרלות לא קלות בכלל במהלך השלבים, וכבר בסיבוב השני היא קיבלה יריבה קשה, ספורטינג בראגה הפורטוגלית תתמודד איתה על הכרטיס לשלב השלישי של הליגה האירופית. למרות שנמנעה ממפגש מול אייאקס, וקיבלה צמצום יחסית נוח, המלאבסים קיבלו את ההגרלה הקשה ביותר שיכלה לקבל מכל הקבוצות שצומצמו ותנסה לחולל סנסציה.

  • המשחק הראשון יערך בתאריך 25.07 בפורטוגל.
  • המשחק השני יערך ב01.08 באצטדיון נטרלי וזאת בעקבות המלחמה בישראל.

מכבי חיפה – סבאח

לאחר עונה אירופית מדהימה שהסתיימה בשלב השמינית עם הפסד לפיורנטינה, סגנית אלופת המדינה תתחיל את דרכה בשלב הקונפרס ליג מול סבאח מאזרבייג’ן. הקבוצה מהכרמל פייבוריטית במשחק הזה ותרצה להימנע מהפתעה בלתי צפויה ולהמשיך לשלב הבא בקונפרס ליג.

  • המשחק הראשון יערך באצטדיון נטרלי עקב המלחמה בתאריך ה25.07.
  • הגומלין יערך באזרבייג’ן בתאריך ה01.08.

הפועל באר שבע – צ’רנו מורה 

הפועל באר שבע בעונה שעברה חטפה מהלומה שהודחה בשלב מוקדם מאוד בקונפרס ליג ולא לקחה חלק בשלב הבתים. כעת ינסו האדומים לתקן את מה שקרה בעונה שעברה ויתמודדו מול צ’רנו מורה הבולגרית, האדומים בדומה למכבי חיפה יהיו פייבוריטים במפגש הזה וינסו להימנע מאותו מקרה שקרה בעונה שעברה.

  • המשחק הראשון יערך באצטדיון נטרלי עקב המלחמה בתאריך 25.07.
  • המשחק השני יערך בבולגריה בתאריך 01.08.
השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן