🚨הכדור נמצא בידיים של קיליאן אמבפה

הניגון האחרון? קיליאן אמבפה נכנס אל ששת החודשים האחרונים בחוזהו

🚨 דיווח בלה פריזיאן הצרפתי שנחשב למקורב מאד לפריז סן ז’רמן: במועדון כבר יודעים שקיליאן אמבפה החליט להצטרף לריאל מדריד.

קיליאן אמבפה מסיים חוזה בסוף העונה הנוכחית (יוני 2024), ונכון לרגע זה אין שום אינדיקציה לכך שהוא מתכוון להאריך את חוזהו בפריז סן ז’רמן.
משמע, בסוף העונה הנוכחית קיליאן אמבפה יהיה שחקן חופשי.

לפי דיווחים, ריאל מדריד תעשה ניסיון חדש להחתים את קיליאן אמבפה מפריז סן ז’רמן.
החלוץ הצרפתי נמצא בששת החודשים האחרונים של חוזהו בפ.ס.ז’, מה שאומר שהוא חופשי לנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים לקראת העברה חופשית פוטנציאלית.

לפי דיווחים ראשוניים סביב ריאל מדריד, במועדון שקלו בעבר להציע לקיליאן אמבפה את התנאים הבאים:

  • מענק חתימה מאד יוקרתי בסך של 130 מיליון אירו
  • שכר בסיס של 26 מיליון אירו נטו

בשבועות האחרונים מדווח שהסכומים האלו לא יהיו חלק ממשא ומתן עם השחקן, אם וכאשר, אלא שמדובר בסכומים נמוכים יותר, אך בכל מקרה, אם יחליט לחתום בריאל מדריד, קיליאן אמבפה יהיה המשתכר הבכיר ובפער.
פלורנטינו פרז שומר על קשר ישיר עם הפמליה של השחקן, כך מדווח, ואמבפה עצמו הביע בשיחות עם נשיא המועדון את רצונו ללבוש את מדיה של ריאל מדריד.

בריאל מדריד מאמינים שהם למדו מהטעויות שנעשו בקיץ 2022 כשחשבו שיחתימו את הצרפתי, רק בכדי לגלות שהוא העדיף לחתום על עסקה חדשה בפ.ס.ז’ במקום.

ישנם אלו בריאל מדריד שהרגישו נבגדים כאשר, במאי 2022, אמבפה בחר לחדש חוזה בפ.ס.ז’. אך למרות זאת, המגע בין שני הצדדים מעולם לא נעלם לחלוטין.

עם זאת, המכשול הגדול ביותר הוא שכרו של השחקן. אמבפה מרוויח בסביבות 40 מיליון אירו נטו (!) בשנה בפריז, זאת לא כולל בונוסים בשווי דומה שהוא צפוי לקבל העונה, ואף מועדון בלי משקיעים חזקים ברקע לא יכול אפילו לחשוב להציע לו סכום כזה.

בריאל מדריד תכננו להמשיך עם כרים בנזמה גם בעונה הנוכחית, ולהחתים את אמבפה כשחקן חופשי בסוף העונה הנוכחית, אך כאמור בנזמה עזב לערב הסעודית, ונדמה שבריאל מדריד החליטו להישאר נאמנים לתכנית המקורית ולהחתים את חוסלו באופן זמני ולהמתין עד ליוני 2024 לכוכב הצרפתי.

איש לא באמת יודע מה הם צעדיו הבאים של אמבפה, אך ההערכות הן כאמור שהוא לא יחדש חוזה עם פריז סן ז’רמן בחודשים הקרובים, ובכך ייכנס בעצם לסיטואציה בה הוא יכול לדרוש מכל מועדון שיחפוץ בשירותיו את התנאים הטובים ביותר מבחינתו – הן בכל הקשור לשכר הבסיס והן בכל הקשור לבונוסים השונים והמאד גדולים, כשסך הכל מדובר בחבילה של כמה עשרות מיליונים לעונה מבחינת שכר ובונוס חתימה שיכול להגיע גם ל 100 מיליון אירו ומעלה.

איך תסתיים הסאגה? אין לדעת.

7 תגובות
  1. בר כותב

    על זה שהוא הטוב בעולם היום אין עוררין
    עכשיו נראה אם אינטיליגנט או טיפש

  2. דן כותב

    לא יאמן ששחקן כזה בגיל 25 עדיין בצרפת
    ריאל או מדריד או שלא, חייב לעזוב בדחיפות

  3. שון כותב

    זהו עובר עיתונאי מאוד אמין דיווח

  4. אלעד כותב

    לדעתי יעבור ויהפוך לגדול שחקני המועדון, אולי יהיה שני לכריסטיאנו רונאלדו.
    הבן אדם כדורגל אדיר וכמו שניסים כתב בטור האחרון שלו יש לו אופי של שד צמא לנצחונות ! יש במדריד סגל פשוט אדיר לגמרי הם יכולים לטרוף את הכל.

  5. אוהד כותב

    אם לא עובר עכשיו הוא קובר את הקריירה

  6. בוצי כותב

    גם אם עובר זה מאוחר מדי אבל עדיף מאוחר מלעולם לא

  7. ליעד כותב

    לדעתי יעבור השאלה לאן ?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן