הכוכב הבא? לואיס גילרמה בדרך לווסטאהם יונייטד

שחקן הכנף הברזילאי מפלמיירס עתיד לחתום בקרוב בווסטהאם יונייטד | כל הפרטים

לואיס גילמה, הקיצוני השמאלי בן ה-18 של פלמיירס הברזילאית, עתיד לחתום בקרוב על חוזה רשמי בווסטהאם יונייטד מהפריימרליג.

לאחרונה דווח כי שני הצדדים כבר נמצאים במגעים מתקדמים בשיחות, וסכום העברה המסתמן עתיד לעמוד על לא יותר מ-30 מיליון יורו, בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית.

גילרמה עלה לבוגרים של פלמיירס רק בעונה שעברה, כשאת הופעת הבכורה שלו בליגה הברזילאית ערך באפריל 2023 מול קויאבה. גילרמה שותף לזכייה של פלמיירס באליפות האזורית בשנה שעברה, כשערך 19 הופעות ליגה בסך הכל. את שער הבכורה שלו במועדון הוא כבש בחודש שעבר, במהלך ניצחון על אינדפנדיינטה דל ואיה במסגרת גביע הליברטדורס. 

גילרמה עתיד להצטרף לקבוצה החדשה בווסטהאם אותה בונה ז’ולן לופטגי, שקיבל את משרת האימון לידיו בשבוע שעבר. ווסטהאם מקווה למנף את עצמה לעונה טובה יותר מהעונה האחרונה, בה סיימה במקום ה-9 בטבלה, מה שקבע כי היא לא תיקח חלק במסגרת אירופית בעונה הבאה. העונה הודחה ווסטהאם בשלב רבע הגמר במסגרת הליגה האירופית לאחר שהפסידה לאלופת גרמניה באייר לברקוזן.

ההחתמה המסתמנת מתווספת לשורה של עסקאות אשר בוצעו לאחרונה בין פלמיירס לקבוצות רבות ברחבי אירופה. לדוגמא, המכירה של אנדריק, ילד הזהב של הכדורגל הברזילאי, שעתיד להגיע כבר ביולי הקרוב לריאל מדריד תמורת 55 מיליון יורו, או המכירה המסתמנת של אסטבאו ויליאן בן ה-17 לצ’לסי, הם רק חלק מהשמות של הכדורגלנים הצעירים הברזילאים שעתידים לכבוש את אירופה בעתיד הקרוב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן