הכל סגור: אלייש גרסיה ייצטרף לבאייר לברקוזן

הקפטן של ג'ירונה ייצטרף לאלופת גרמניה | כל הפרטים

אלש גרסיה, קשרה הספרדי של ג’ירונה וקפטן הקבוצה, סיכם את תנאיו בבאייר לברקוזן של צ’אבי אלונסו.

השחקן יצטרף לאלופת גרמניה תמורת 18 מיליון יורו, וכל התנאים של גרסיה כבר סוכמו במועדון הגרמני. הבדיקות הרפואיות של גרסיה ייערכו כבר בשבוע הקרוב, ובסיומם הוא יחתום רשמית על החוזה.

המגעים בין השחקן לבאייר לברקוזן מתקיימים כבר מחודש אפריל, וצ’אבי אלונסו בעצמו ניהל מספר שיחות עם השחקן. את עונת הבכורה שלו בליגת האלופות יערוך גרסיה דווקא באלופת גרמניה ולא במדי הקבוצה אותה הוביל למעמד ההוא.

גרסיה, שגדל בוויאריאל ובאקדמיה של מנצ’סטר סיטי, נחת לראשונה בג’ירונה לאחר שהושאל מסיטי בתחילת עונת 2017/18. לאחר שתי עונות השאלה בקבוצה בה שיחק בליגה הראשונה והיה לקשר פותח, הושאל הקשר פעם נוספת אך הפעם למוסקרון מליגת העל הבלגית. לאחר עונות מעבר בהם שיחק בין היתר בדינמו בוקרשט ואייבר. חתם גרסייה בג’ירונה פעם נוספת – הפעם על חוזה רשמי בקבוצה שהייתה אז בליגה השנייה בספרד. עם חזרתו למועדון האדום, הפך גרסיה לקשר פותח בקבוצה, ולצד 38 הופעות ליגה היה גרסיה בורג מרכזי להעפלה של ג’ירונה לליגה הראשונה בספרד. בעונת החזרה ללה ליגה, קיבל גרסיה את סרט הקפטן המשני ובישל שישה שערים אשר סייעו לג’ירונה לסיים במקום ה-10 בטבלה. העונה כאשר הוא ממלא את תפקיד הקפטן הראשי במועדון, והוא שותף לכל אחד מן המשחקים בליגה מלבד אחד. גרסיה כבש 3 שערים לצד 6 בישולים, והוא שותף לעונה ההיסטורית אותה חווה ג’ירונה, אשר סיימה במקום השלישי בטבלה, עם ניצחונות היסטוריים על ברצלונה ואתלטיקו מדריד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן