הכל סגור: קיליאן אמבפה בדרך לריאל מדריד

הכוכב הצרפתי סיכם את כל תנאיו באלופת אירופה, הכרזה רשמית בקרוב | כל הפרטים

אחרי חודשים של ציפיה נראה שהמעבר הגדול של חלון ההעברות סוף סוף קורה.

העיתונאי פאבריציו רומנו דיווח היום (ראשון) כי הכל סגור בין הצדדים, וקיליאן אמבפה יחתום על חוזהו בריאל מדריד כבר בימים הקרובים.

אלופת אירופה כבר סגרה את הכל עם הכוכב הצרפתי, כאשר ההכרזה הרשמית צפוייה להיות או בשבוע הקרוב או בשבוע הבא. במועדון הספרדי רוצים להכריז על השחקן לפני תחילת היורו הקרוב.

ריאל מדריד הגישה לאמבפה את הצעת החוזה הרשמית שלה כבר בינואר האחרון, והוא החליט ללכת על ההצעה. אמבפה יחתום בריאל עד לשנת 2029, כאשר הוא צפוי להרוויח כ 15-20 מיליון יורו, סכום נמוך יותר משמעותית ממה שהרוויח בפריז סן ז’רמן.

יהיו לאמבפה בונוסים שמנים על שערים, תארים, זכייה בכדור הזהב וכ’ו כשבריאל מדריד רוצים שאמבפה לא ירוויח יותר מהכוכבים של הקבוצה כעת כגון ויניסיוס ג’וניור וג’וד בלינגהאם, זאת בכדי לא לייצר פערים כלכליים והיררכיה לא בריאה.

תחילה היה נדמה שאמבפה ירוויח כ 15 מיליון אירו נטו, אך נדמה שבריאל מדריד מצאו משוואה אחרת בה אמבפה יקבל בונוס חתימה שמן מאד, בסך של כ 150 מיליון אירו, אך סכום זה לא ישולם במכה אחת אלא יתחלק לאורך כל שנות החוזה. בנוסף, במועדון הספרדי ייסכמו עם אמבפה על זכויות התדמית שלו.

אמבפה נחוש להתחיל פרק חדש במדריד והוא מאמין שזה הצעד המשמעותי השני בקריירה שלו שיהפוך אותו לשחקן הטוב ביותר בדור הנוכחי, ושהפרק השני בטרילוגיית אמבפה במדריד הוא הנכון ביותר מבחינתו. הכוכב הצרפתי צפוי ללבוש את המספר 10, בדיוק כמו שהוא לובש בנבחרת הלאומית.

5 תגובות
  1. הגנן הספרדי כותב

    יש הזדמנות עסקית חסרת תקדים בזכות פרס
    תקנו המון נייר טואלט ותשווקו לקטלונים!

    המכירות של הטואלטיקה שוברים שיאים 😆

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    הכדורגל האירופי יכול לקפל לעשור הקרוב
    ריאל תעשה משהו שלא היה כמוהו..

  3. מעריץ של כרובי כותב

    סקס סמים וריאל מדריד

  4. הכפתור של לאפורטה כותב

    בסוף חתם עם זנב בין הרגליים

  5. מוטי יריע כותב

    ריאל מדריד יהיו הקבוצה הטובה בעולם שוב

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן