הכל סגור: קפראן תוראם יצטרף ליובנטוס

הקשר הצעיר נרכש מניס, ויצטרף למועדון בו כיכב אביו | כל הפרטים

קפראן תוראם מצטרף ליובנטוס.

אמנם חלון ההעברות באיטליה התחיל באופן רשמי רק אתמול, אבל יובנטוס כבר הספיקה לרכוש 3 שחקנים. אחרי הרכישות של די גרגוריו ודוגלאס לואיז הגברת הזקנה יובנטוס סגרה את רכישתו של קפראן תוראם, בנו של אגדת יובה ונבחרת צרפת לשעבר, ליליאן תוראם.

ניס ויובנטוס הגיעו היום (שלישי) להסכם על העברתו של תוראם לשורות הביאנקונרי. ניס תקבל 20 מיליון אירו על הקשר בן ה-23, ירידה משמעותית במחירו אחרי שבשנה שעברה ניס דרשה עליו בין 40 ל-60 מיליון יורו וליברפול מאוד רצתה לרכוש אותו אך לבסוף ירדה מהרעיון. שווי העסקה יכול להגיע עד ל-25 מיליון אירו כולל בונוסים.

הצרפתי, שחוזהו בניס ייגמר ב-2025, סגר את תנאיו ביובנטוס והוא יחתום בשורות הגברת הזקנה על חוזה עד שנת 2029 עם שכר של 2.5 מיליון אירו לעונה. הכל סגור בין שני הצדדים, והקשר הצעיר יעשה את דרכו לאיטליה.

השחקן צפוי לעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות, ואם לא יהיו אירועים מיוחדים הוא יחתום רשמית על החוזה החדש עד סוף השבוע הנוכחי.

תוראם, בן ה-23, גדל במחלקות הנוער של מונאקו. בשנת 2018, כשהיה בן 17 בלבד, ערך תוראם את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. ביוני 2019 הוא עבר לניס, אצלה הוא שיחק עד הקיץ הנוכחי. בעונה החולפת הוא שיחק ב-29 משחקים בכל המסגרות, כשכבש שער אחד והוסיף בישול אחד. כעת הוא יגיע ליובנטוס, שמבחינתה רושמת כבר 3 רכשים הקיץ פלוס מאמן חדש – והיא בהחלט לא מתכוונת לעצור כאן.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן