הלחץ השפיע? קובי מאינו זומן לנבחרת הבוגרת של אנגליה

הקשר הצעיר בן ה-18 של מנצ'סטר יונייטד זומן לנבחרת הבוגרת של אנגליה | כל הפרטים

סגל נבחרת אנגליה לצמד משחקי הידידות הקרובים בוומבלי פורסם לפני כמה ימים, עם שם אחד שהיה חסר ברשימת השחקנים של גארת’ סאות’גייט. סביר להניח שאת השם שלו גם האוהדים הכי שרופים של מנצ’סטר יונייטד לא הכירו בתחילת העונה, אך היום אין אוהד אחד באנגליה שלא מכיר אותו , קובי מאינו.

מאינו, קשרה בן ה18 של מנצ’סטר יונייטד, הפך לבורג מרכזי באמצע של השדים האדומים העונה. הוא ערך העונה 20 הופעות בקבוצה הבוגרת, כבש שני שערים, כולל שער ניצחון דרמטי בדקה ה97 בניצחון 4-3 על וולבס, ומעל הכל הוא מציג בגרות וקור רוח שלא אופיניים לילד בן 18. מאינו הוא אחד השחקנים המפתיעים של בסגל של אריק טן האח העונה, והשילוב שלו יחד עם קאסמירו עובד נהדר באמצע.

למאינו בן ה18 יש שש הופעות בנבחרת אנגליה עד גיל 19, ובפגרת הנבחרות הקרובה הוא היה אמור לשחק בנבחרת אנגליה עד גיל 21, תחת המאמן לי קרסלי. לאחר פרסום הסגל, ביקורות רבות נשמעו באנגליה כלפי המאמן גארת’ סאות’גייט על החלטתו שלא לזמן את מאינו. המאמן אף נשאל על כך במסיבת עיתונאים ואמר כי: “אני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת, ואנחנו אף פעם לא איטיים עם שחקנים צעירים בנבחרת. הוא שיחק מעט מאוד משחקים ואנחנו צריכים להיות זהירים עם ההחלטות האלה.” סאות’גייט אף השווה בינו לבין בוקאיו סאקה וג’וד בלינגהאם, ואמר כי הם היו יותר בשלים בגיל הזה מאשר מאינו.

כזכור, מאינו יכול לבחור לשחק גם תחת נבחרת גאנה בשל שורשיו, וגם הזימון הנוכחי לסגל לא ישפיע על בחירתו מכיוון שאלו רק משחקי ידידות, לאחריהם הקשר עוד יכול לשנות את ההחלטה. לקראת היורו בקיץ הקרוב, חשוב שמאינו יצבור ניסיון בנבחרת אנגליה והזימון הקרוב יכול להשפיע על החלטתו. הנבחרת האנגלית תארח 2 משחקי ידידות בחלון הנבחרות הקרוב, ב23.3 נגד נבחרת ברזיל וב26.3 נגד נבחרת בלגיה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן