“המטרה שלנו לא השתנתה – אנחנו נחזור לליגת האלופות” | אנדראה קמביאסו בראיון

המגן של יובנטוס שחגג יום הולדת 24 לפני כשבועיים התראיין בראיון פתוח לעיתון האיטלקי "הגאזטה דלו ספורט". המשמעת העצמית, ההווה, השפעת המדיה החברתית ואפילו מלחמת "חרבות ברזל".

יובנטוס בחרה העונה לצרף שלושה שחקנים בלבד להרחבת הסגל, אך אחד השמות המפתיעים בסגל ‘הגברת הזקנה’ הוא המגן האיטלקי אנדראה קמביאסו. השחקן, שהצליח לפלס את דרכו להרכב הקבוצה אחרי עונת השאלה בבולוניה, נחשב כעת לאחד השחקנים החשובים בהרכב, בין אם בהגנה, בקו או במרכז הקישור. כעת, התיישב קמביאסו בן ה-24, לראיון נרחב לעיתון האיטלקי “הגאזטה דלו ספורט” על מנת לענות על מספר שאלות.

תחילה, המגן האיטלקי נשאל על המשמעת האישית שלו: “הטלתי על עצמי איסור להשתמש באינסטגרם בטלפון, זה יותר מדי התמכרות. זה כמו פלייסטיישן – זה כיף, אבל במינונים נמוכים. שמרתי את האינסטגרם במחשב כי הבנתי שלכל כך הרבה ילדים הנוכחות שלי ברשתות חשובה. מדיה חברתית יכולה לייצר סיכונים רבים אם משתמשים בה יותר מדי. זה ג’ונגל מקסים, אבל בלי שליטה.”

לאחר מכן, נשאל אנדראה על השאיפות שלו: “אני לגמרי מרוכז בהווה. אני בן 24 והעתיד נראה רחוק מאוד. אני מנסה להיות טוב, רגוע וליהנות מהמצב הזה שאני נמצא בו.”

במהלך הראיון, קמביאסו גם התייחס למלחמות בארץ ובאוקראינה ואמר: “מה שהכי מפחיד אותי בתקופתנו זה המלחמה. כל ההרוגים באוקראינה, בישראל, בעזה. נראה לי שבני אדם חסרי אונים כשהמכונה הזו מתחילה לעבוד.”

האיטלקי שיתף גם במהלך הראיון מה הוא עושה בזמנו החופשי: “יש לנו הרבה זמן פנוי, אולי אפילו יותר מדי. ואם אתה לא נזהר, השעמום שואב אותך פנימה. אני מנסה לצאת, לשמוע מוזיקה, לראות סדרות או סרטים, לקרוא כמה ספרים. כדי להימנע מהריקנות גם חשבתי בעבר להירשם לקולג’. הייתי רוצה לשמח את ההורים שלי ולמלא את הזמן שלי בדברים משמעותיים נוספים.”

“אחד מאלילי הכדורגל שלי הוא קאנסלו”, אמר המגן לאחר שנשאל איזה שחקנים הוא מעריץ. “הוא משחק בשני הצדדים וזה מדהים. השני הוא דיבאלה, הוא פנומן מוחלט.”

קמביאסו דיבר גם על החרטות שלו ועל המשפחה שלו: “היום החרטה העיקרית שלי היא שאני לא יכול לספר לסבא וסבתא שלי שאני משחק ביובנטוס ובנבחרת איטליה. בעבר הם היו גאים לראות אותי משחק בסרייה D. אני אסיר תודה לאינטליגנציה של ההורים שלי, ולכבוד שלהם לתשוקות שלי. אחרי התיכון אבי נתן לי חופש כדי להתמקד במה שיהפוך מאוחר יותר לעבודה שלי, כדורגל. הם השאירו אותי חופשי ללכת בעקבות התשוקה שלי לכדורגל”.

המגן הצעיר סיפר גם על תקופת ההשאלה בבולוניה: “הניסיון שם היה חשוב, אם לא הייתי הולך לשם הייתי מגיע פחות מוכן ליובה. טיאגו מוטה הוא מאמן טוב וחדשני, שמסוגל לאחד קבוצה. “ביובהזה דבר אחר לגמרי, החולצה הזו מביאה איתה הרבה אחריות. וזו לא רק אמירה טריוויאלית. להפסיד ביובה זה דבר טרגי, לנצח זה נורמלי. זה תמיד היה ככה. המטרה שלנו לא השתנתה. היא הייתה לחזור לליגת האלופות – ואנחנו נחזור לליגת האלופות”.

לאחר מכן, דיבר השחקן על נבחרת איטליה ועל ההכנות לטורניר היורו שיערך בקיץ הקרוב: “בפעם הקודמת המאמן הרשים אותי מאוד. הוא משקיע בבירור בעבודה שלו, גם בעבודה הטכנית וגם בעבודה הסביבתית. אני מאוד מקווה שהוא יקרא לי לאליפות אירופה, אבל זה בעיקר תלוי בי”.

לסיום, דיבר קמביאסו על העמדה במגרש בה הוא מעדיף לשחק: “אני מרגיש כמו שחקן כנף.אבל אני כן מאוד אוהב להיכנס למרכז מגרש. אני שחקן שאוהב להיכנס פנימה. אני לא יודע אם אני יותר טוב בימין או בשמאל. דיברתי על זה עם אלגרי, ועדיין לא הגענו למסקנה. אני מרגיש טוב בשני הצדדים”.


 

1 תגובה
  1. קינג קונג כותב

    זו הרוח היובנטינית!
    שחקנים כאלה אנחנו רוצים…

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן