כל המעפילות והדרגים לקראת ההגרלה | יורו 2024

תם ונשלם לו שלב המוקדמות לטורניר יורו 2024, כשהנבחרת שלנו שוב נכשלת בצורה מפוארת בבית שהביא עימו הרבה ציפיות אך בסופו של דבר, המציאות טפחה בחוזקה על פנינו ונאלצנו שוב להשלים עם העובדה שאנחנו לא מספיק טובים.

עם ההבנה הזו, הנבחרת הישראלית בראשות אלון חזן קיבלה קלף נוסף שנשלף לו מהשרוול בדמות פלייאוף העלייה ליורו דרך ליגת האומות.
אם תשכיל הנבחרת לנצח פעמיים ברציפות, אנו נזכה לראות את התקווה מתנגנת לה ב 2024 על אדמת גרמניה.

בואו נסתכל על הנבחרות שכן עלו אל אליפות אירופה המתקרבת בו ישחקו סך של 24 נבחרות.

מבית A עלו להן ספרד הכמעט מושלמת (7 נצחונות ותיקו) של לואיס דה לה פואנטה ואיתה עלתה גם סקוטלנד המפתיעה של סקוט מקטומיניי. נורבגיה של אודגור והאלאנד וגם גאורגיה של חוויצ’ה קוורצחליה נשארו בבית.

מבית B עלו להן צרפת הנפלאה והמושלמת עד כה והולנד שעושה זאת בצורה מעט אפרורית עם 11 שערי זכות בלבד. יוון נתנה פייט אך זה לא הספיק לה בכדי להמשיך הלאה.

מבית C עלו להן אנגליה מלאת הפוטנציאל ואיטליה המתחדשת של ספאלטי לאחר תיקו שנוי במחלוקת נגד אוקראינה במחזור האחרון.

מבית D עלו להן טורקיה עם טורניר קבוצתי אדיר, ללא שום כוכב בולט אך יכולת נפלאה וקרואטיה הבלתי נגמרת של לוקה מודריץ’.

מבית E עלו להן אלבניה המפתיעה ביחד עם צ’כיה כשפולין של רוברט לבנדובסקי נשארת לה בבית.

מבית F עלו להן בלגיה בקלילות לא מפתיעה עם מלך השערים של המוקדמות רומלו לוקאקו (14) ואוסטריה של הגאון המשוגע רלף רנגניק – שבדיה לא המשיכה לה איתנו.

מבית G עלו להן הונגריה – נבחרת שזכיתי לראות בכמה משחקים והיא לטעמי המרתקת ביותר במוקדמות עד כה (לא פחות) וסרביה עם ולאחוביץ’, מיטרוביץ’ וטאדיץ’ בפרונט – מונטנגרו חזרה הביתה.

מבית H עלו להן דנמרק וסלובניה עם אותה כמות נקודות (22) כשפינלנד וקזחסטן (כן, כן) נשפו בעורפן לאורך כל המוקדמות עם 18 נק’ כל אחת. סן מרינו סיימה כרגיל ללא נקודות את שלב המוקדמות.

מבית I עלו להן רומניה ושוויץ כמובן, כשנבחרת ישראל הכושלת  תחפש את דרכה דרך פלייאוף ליגת האומות.

מבית J עלו להן פורטוגל בטורניר מושלם עם 30 נק’ מ 10 משחקים ויחס שערים של 36:2 וסלובקיה עלתה איתה יחד.

באופ”א פרסמו היום את דרגי ההגרלה לקראת הטורניר עצמו וכך זה נראה.

Image

האפשרויות בהגרלה מרתקות כשאיטליה נמצאת לה בדרג הרביעי, הולנד וקרואטיה בדרג השלישי והונגריה המפתיעה (הנבחרת שלי לטורניר) בדרג השני.

נבחרת ישראל תפגוש כאמור את אוקראינה או איסלנד בשלב חצי גמר הפלייאוף, ולאחר ההגרלה שנדע את זהות היריבה, יעלה פה דו”ח סקאוטינג מפורט על הנבחרת שנפגוש בחצי הגמר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן