מסתמן: הנסי פליק יאמן את בארסה בעונה הבאה

המאמן הגרמני סיכם את כל תנאיו במועדון, לאפורטה הבטיח לסוכנו כי הוא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה | כל הפרטים

ימים סוערים מאוד עוברים על ברצלונה בכל הקשור לעמדת המאמן שאלה – אלא שכעת נראה שהפור נפל והיא תלך על מאמן חדש לעונה הבאה.

על פי דיווח של העיתונאי ג’רארד רומרו, בברצלונה החליטו סופית לפטר את צ’אבי הרננדס ולהביא במקומו את הנסי פליק. נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה, התקשר אמש לסוכן העל פיני זהבי, כדי לסכם שהנסי פליק יהיה המאמן החדש של ברצלונה בעונה הבאה.

כזכור, אמש דווח בספרד כי במועדון הקטאלוני החליטו שלא להמשיך עם צ’אבי, ואף הגיעו לסיכום עם פליק. בשבוע שעבר נסעו המנהל המקצועי דקו ובויאן קרקיץ’ ללונדון, שם הם נפגשו עם פליק ועם סוכן העל פיני זהבי, שבסיומה סוכמו כל התנאים של המאמן בברצלונה.

דקו ובויאן כבר סיכמו עם פליק על חוזה עקרוני למשך שנתיים, אלא שהבעיה העיקרית של ברצלונה הייתה המאמן הנוכחי – צ’אבי הרננדס. בברצלונה הבינו שאם הם יחליטו שלא להמשיך עם צ’אבי – הם יצטרכו לשלם לו פיצויים גבוהים. על פי ההערכות, פיטורי המאמן הספרדי יעלו לברצלונה כ-20 מיליון אירו סך הכל, סכום שהמועדון יתקשו מאוד לשלם. בסביבת המועדון מדברים בימים האחרונים על האפשרות שצ’אבי יוותר על הפיצויים שלו, אך הוא עומד על כך שהצוות שלו יזכה לתשלום, מהלך שיוריד מאוד את עלות הפיצויים.

מצידו של פליק יש נכונות לאמן את בארסה בעונה הבאה, וכאמור גם כל התנאים הכספיים והמקצועיים סוכמו, ועל פי כל הערכות – הוא יאמן את בארסה בעונה הבאה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן