הנסי פליק יאמן את בארסה בעונה הבאה

המאמן הגרמני סיכם את כל תנאיו במועדון, לאפורטה הבטיח לסוכנו כי הוא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה | כל הפרטים

אחרי פיטורי של צ’אבי – נראה כי ברצלונה כבר מצאה מאמן חדש לעונה הבאה.

על פי מספר דיווחים, בברצלונה החליטו להביא את הנסי פליק. נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה, התקשר אמש לסוכן העל פיני זהבי, כדי לסכם שהנסי פליק יהיה המאמן החדש של ברצלונה בעונה הבאה.

אמש דווח בספרד כי במועדון הקטאלוני כבר הגיעו לסיכום עם פליק. בשבוע שעבר נסעו המנהל המקצועי דקו ובויאן קרקיץ’ ללונדון, שם הם נפגשו עם פליק ועם סוכן העל פיני זהבי, שבסיומה סוכמו כל התנאים של המאמן בברצלונה.

דקו ובויאן כבר סיכמו עם פליק על חוזה עקרוני למשך שנתיים, עד לסוף שנת 2026.

פליקכבר הביע את נכונתו לאמן את בארסה בעונה הבאה, וכאמור גם כל התנאים הכספיים והמקצועיים סוכמו בין הצדדים. ועל פי כל הערכות – הוא יאמן את בארסה בעונה הבאה.

בברצלונה יצטרכו לשלם לצ’אבי פיצויים גבוהים במיוחד בעקבות הפיטורים. על פי ההערכות, פיטורי המאמן הספרדי יעלו לברצלונה כ-20 מיליון אירו סך הכל, סכום שהמועדון יתקשו מאוד לשלם במצבו הפיננסי. בסביבת המועדון דיברו בימים האחרונים על האפשרות שצ’אבי יוותר על הפיצויים שלו, מהלך שיוריד מאוד את עלות הפיצויים, אך למרות זאת צ’אבי דורש שהמועדון ישלם לכל הצוות המקצועי שלו. עדיין לא ברור אם המאמן הספרדי אכן יוותר על כספי הפיצוי – אך מה שבטוח הוא שברצלונה יוצאת לדרך חדשה.

5 תגובות
  1. הכפתור של לאפורטה כותב

    ברוך הבא מאמן ענק

  2. פוסבאל כותב

    מעניין מאוד איך ילך שם, הקדנציה הלא מוצלחת בגרמניה עברה בשתיקה יחסית אבל אחרי ההצלחה הכבירה בבאיירן אם יכשל גם בברצלונה זה יוריד מההייפ הראשוני שהיה עליו בצדק.

    אני מבין את ההחלטה שלו כי זה מועדון מאוד מאוד אטרקטיבי אבל מבחינת ניהול קריירה היה עדיף לו לקחת פרויקט אחר.

    אם יאזן את הספינה, יקח תארים וגם ליגת האלופות אז השם שלו יהיה חקוק לנצח כענק של המשחק ב2 מועדוני על! אולי פליק הוא התשובה למדריד האימתנית כמו שמוריניו היה בזמנו? אני סקרן.

  3. בלאוגרנה כותב

    חחח כולם שופטים את לאפורטה כמו איזה חבורת ליצנים! הבן אדם קיבל את המנדט לנהל ולהוביל את אחד המועדונים הגדולים ביותר כשהיריבה המשוגעת והגדולה ביותר – בשיאה!

    איזה פריבלגיה יש לו לותר על מאמן עצום כמו פליק? מי זה צ׳אבי לידו? הכל נמדד בתארים ועם פליק יש סיכוי גבוה יותר לתארים. עם צ׳אבי האגדי ואהוב עד שזה כואב נמשיך לקבל חבטות מאנצ׳לוטי תוך כדי שינה או משאר אירופה שם אנחנו כבר ה-בדיחה.

    החלטה ראויה, אמיצה ונכונה שמובילה וממשיכה את הקו של הקדנציה – הצלחה בכל מחיר, מידית, ולשאוף הכי למעלה.

    אם לאפורטה יניף גביעים סוף העונה כל הקהל המצחיק שלנו יעמוד בתור לענג אותו.

    ויסקה בארסה, ויסקה לאפורטה, ויסקה פליק.

    וכן, כואב על צ׳אבי אבל המועדון גדול מכולם…תשאלו את פלורנטינו.

  4. אלון מאסק כותב

    הבעיה של ברצלונה זה לא המאמן הבעיה זה הניהול הרשלני, הכל קם ונופל על ניהול נכון, חבורה שמובילה את ברצלונה מדיי לדחי.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    יצליח שם

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן