🚨הסוכן של סנדרו טונאלי מודה: “לסנדרו יש בעיית הימורים”

🚨קשר ניוקאסל יונייטד סנדרו טונאלי עובר רגעים לא קלים בקריירה בזמן שהוא ממתין לחקירה בנושאי ההימורים שלו.
ג’וזפה ריסו, סוכנו של הקשר האיטלקי, דיבר השבוע עם התקשורת המקומית.

הייתי מאוד מרוצה מהנאום של נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גארווינה, חשוב לבחורים האלה לא להרגיש לבד. סנדרו משחק את המשחק הכי חשוב כרגע, המשחק נגד הימורים, והוא ינצח גם בזה. כרגע הוא קצת בהלם, אני מקווה שהמשחק הזה יציל את חייו של סנדרו ויהווה דוגמה גם לאחרים.
הוא מזועזע, הוא עצוב. הוא הבין שהוא צריך להתמודד עם הבעיה הזו בצורה מאוד נחושה. אני מודה לניוקאסל כי הם הראו אמפתיה גדולה מיד, הוא מתאמן כרגע ואולי אפילו ישחק בשבת.

טונאלי מודע לכך שהוא סיכן את הקריירה שלו עם מעורבות בהימורים, וברגע שהבין זאת, הוא היה מוכן מאוד לשתף פעולה באופן מלא עם החקירות.

לפי הדיווחים, פאג’יולי וטונאלי החליטו “לשתף פעולה” עם הרשויות, והודו שהם הימרו על משחקי כדורגל, במטרה לצמצם את ההשעיה שלהם ממשחק פעיל.

באיטליה מדווחים הבוקר (18.10) שטונאלי הודה באשמה וסיפר לחוקרים שהוא הימר על משחקי כדורגל שונים, כולל משחקיה של קבוצתו לשעבר מילאן.

טונאלי שיתף פעולה עם החוקרים ומכוון לעסקת טיעון (כפי שהיה במקרה של אחר מהשחקנים המעורבים, ניקולו פאג’יולי מיובנטוס) בכדי לנסות לקבל עונש מופחת משמעותית.

עם זאת, ההימורים על הקבוצה שהוא היה חלק ממנה באותה תקופה הופכים את מצבו למורכב יותר ועלול להוביל לענישה מחמירה, כולל הרחקה ארוכה יותר מכדורגל.

באיטליה מאמינים שטונאלי ילמד את אורך ההשעיה שלו בעוד מספר חודשים, אך יושעה לתקופה ארוכה יותר מפאג’יולי, ייתכן כ 18 חודשי השעיה, בעקבות העובדה שהתובע של ההתאחדות רוצה להעביר מסר חזק החוצה.

פאג’יולי עצמו כבר נשמע על ידי התובע של טורינו פעמים רבות כשהתובע של ההתאחדות האיטלקית גם כן חקר את פאג’יולי מספר פעמים.

קשר יובנטוס ‘דיווח בעצמו’ להתאחדות על מעשיו והיה הראשון מהשלושה שהודה על מעשיו ובנוסף הודה שהימר על משחקי כדורגל. הוא גם ביקש עזרה ממטפל כדי לטפל בהתמכרות להימורים שלו וחשף את כל מה שידע על המקרה, כולל מעורבותו של סנדרו טונאלי.

פאג’יולי ניהל משא ומתן על עסקת טיעון עם התובע של ההתאחדות ועורכי הדין של השחקן הגיעו להבנות עם התובע על עסקת טיעון בה השחקן יושעה ממשחק פעיל לתקופה של 7 חודשים!

המצב של זאניולו שונה לחלוטין, לפחות על הנייר. עורכי דינו טענו כי זאניולו מעולם לא הימר על משחקי כדורגל אלא רק שיחק פוקר ובלק ג’ק, מבלי לדעת שהאפליקציות בהן השתמש היו בלתי חוקיות.

אם זה המקרה, שחקנה של אסטון וילה מסתכן רק בקנס מהתובע של טורינו, אך לא יוענש על ידי ההתאחדות האיטלקית. אם החוקרים יוכיחו שכוכב רומא לשעבר הימר על אירועי כדורגל, מצבו הפלילי ישתנה כמובן. זאניולו צפוי להסביר את עמדתו למנהלי אסטון וילה השבוע, בעוד שהוא וטונאלי ישמעו על ידי התובע של טורינו בימים הקרובים.

חשוב לדעת:

במובן ספורטיבי, נאסר על כדורגלנים להמר או לקחת חלק בפעולות הימורים, במישרין או בעקיפין, בתחרויות המאורגנות תחת הסמכות של פיפ”א, אופ”א ובמקרה הנוכחי, ההתאחדות האיטלקית.

אם יוכח שהשחקנים אכן הימרו על כדורגל, הם מפרים בעצם את סעיף 24 של קוד הצדק הספורטיבי. באותו סעיף יש הוראה על הרחקה של לא פחות משלוש שנים ממשחק פעיל בגין ההפרה וקנס של לא פחות מ-25,000 אירו. איסור כזה יחול באופן תיאורטי, במקרה של טונאלי וזאניולו, גם על הפרמיירליג.

בנסיבות כאלה, ניתן להפחית את ההשעיה ב-50% אם תיערך הסדר טיעון.

בנוסף, ייתכן מאד שהחקירה בחיתוליה כששמות של כ 40 שחקני כדורגל שמשחקים בליגה האיטלקית נמצאים בפנקסיהם של החוקרים.

1 תגובה
  1. שון כותב

    ארץ הסקנדלים בכל הנוגע לקלאצ’יו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן