🚨הסיבות לבחירה של ראדו דראגושין בטוטנהאם

🚨סוכנו של הבלם הרומני עם הסיבות להחלטתו להצטרף לשורות הספרס

ראדו דראגושין בחר בטוטנהאם על פני באיירן מינכן, צעד שעל פניו נראה מפתיע לנוכח ההבדלים בסדר הגודל בין הקבוצות, אך כעת מגיעות אלינו הסיבות להחלטה זו.

בראיון שהעניק סוכנו של הבלם, פלורין מנאה, לכלי התקשורת הרומני GSP, הוא הסביר את החלטתו של הבלם לבחירה בקבוצה מצפון לונדון על פני המועדון הגרמני. הוא ציין שדראגושין דחה את באיירן למרות שזו הציעה לו שכר שבועי גבוה פי שניים מאשר הספרס, מכיוון שהוא חושב שמעבר אליה יהיה נכון יותר להמשך הקריירה שלו.

מנאה מספר את מה שהתרחש מאחורי הקלעים: “היינו בדרכנו לשדה התעופה. אמרתי שצריך לחשוב היטב ולהעריך את האופציות שמונחות על השולחן. באיירן הם אחד המועדונים הגדולים ביותר. אני לא מאמין שדחיתי את באיירן! אבל זו ההחלטה. לקחתי את ההחלטה עם ראדו ומשפחתו. הודעתי לבאיירן שזו ההחלטה, שהם נכנסו ברגע האחרון ושקשה לשנות את ההחלטה שלנו. אולי בעתיד נגיע לשם. אנחנו קצת המומים. לדחות את באיירן… אבל זה היה בסופו של דבר מה שראדו ומשפחתו רצו. הוא שמח. אנחנו הולכים לטוטנהאם!”

בהמשך הראיון שב וחזר מנאה להדגיש את הסירוב של הבלם לבאיירן למרות הפער הכלכלי בין שתי ההצעות:

“קיבלנו את ההחלטה בבוקר. קשה לעשות בחירה כזו. באיירן מאוד רצתה אותו, אבל ההצעה הרשמית הגיעה בלילה האחרון. היה יותר כסף מבאיירן, אבל הוא אמר שזה הצעד הנכון בקריירה שלו. נשארנו ערים כל הלילה לחשוב. לא ישנתי בכלל. נשארנו לראות מה היתרונות והחסרונות.

“הוא לא בחר בכסף. היה יותר בבאיירן. הוא אמר שזה הצעד הנכון לקריירה שלו. הוא בחר בקריירה שלו לפני כסף, וזה ראוי לשבח. אני לא יודע כמה היו מסרבים להצעה שהייתה לו מבאיירן. היו רבים שלא חשבו שאנחנו דוחים את באיירן. אמרתי שזה הצעד הנכון.

“היה הבדל לא קטן בהצעות הכספיות. כמעט חצי, אם לא יותר, אבל לא משנה מה הסכומים. הם אף פעם לא היו בראש סדר העדיפויות. אנחנו תמיד בוחרים את הצעדים שאנחנו חושבים שהם נכונים. אני חושב שהוא תמיד רצה להגיע לפרמייר ליג”.

בעולם הכדורגל של ימינו אנו, לראות שחקנים מקבלים החלטות על סמך חשיבה על הקריירה לטווח הארוך ולא רק על הכסף שמגיע כאן ועכשיו הן מצרך נדיר. הרומני הוכיח כאן שהוא מוכן לעשות את הצעד שנראה לו לנכון להמשך התפתחותו המקצועית.

 

1 תגובה
  1. בוצי כותב

    מפחיד אותי שאם מרתון הרכישות הזה טוטנהאם תהפוךלצלסי אחרי שכולם יחזרו מהפציעות

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן