הפרויקט הבא? המועמדים הבולטים לפריז סן ז’רמן

לאחר עזיבתו העתידית של קילאן אמבפה שמות רבים נמצאים בפנקס של הקבוצה מעיר האורות לקראת הקיץ הקרוב.

הפרוייקט הבא? לאחר ההכרזה הרשמית על העזיבה קליאן אמבפה בקיץ הקרוב, ולצד עוד כישלון בליגת האלופות, פריז סן ז’רמן מחפשת לשנות את פניה בקיץ הקרוב. שמות שונים עולים בימים האחרונים בהקשר של הקבוצה מעיר האורות, שתרצה להמשיך את הפרויקט גם בעונה הבאה.

אחד מהשמות הבולטים להגיע בקיץ הקרוב כמחליפו של הכוכב הצרפתי הוא חביצ’ה קווארצחליה, כוכבה של נאפולי בן ה-23. שחקן הכנף הגאורגי, שהגיע לנאפולי ב-2022, היה בורג מרכזי וסייע לקבוצה להשיב את תואר האליפות לראשונה מזה 33 שנה. קווארצחליה עתיד לייצג בקיץ הקרוב את נבחרתו גאורגיה ביורו, בפעם הראשונה בתולדותיה.

עד כה העונה, חביצ’ה מעורב ב-18 שערים של נאפולי, 10 שערים לצד 7 בישולים. בליגת האלופות הוא לא כבש שער אחד, והוא חווה ירידה ביכולת שלו לעומת המספרים שהציג בעונה שעברה. עם זאת, במועדון התכול מנאפולי שוקדים לחדש את חוזהו של הכוכב, כשלצד ההצעה מבירת צרפת מועדונים מהליגה האנגלית הביעו את רצונם להחתים את השחקן. בנאפולי מעוניינים להאריך את חוזהו כמה שיותר מהר, והם לא צפויים לוותר על השחקן בקרוב.

לאחרונה דווח כי למרות הסירוב במועדון האיטלקי, השחקן עצמו מעוניין לעבור לפריז, וכבר נפגש עם פמליה מיוחדת שהגיעה מהקבוצה. כאמור, עדיין לא התקבלה הסכמה סופית בנאפולי, והצדדים עדיין יצטרכו לסגור ביניהם את הפרטים.

לצידו של הכוכב הגאורגי, גם עמדת השוער המחליף מעוררת עניין במסדרונות פריז לקראת הקיץ הקרוב. שמו של דיאנט ראמג’, שוערה בן ה-22 של אייאקס, עלה כאחד האופציות להגיע לקבוצה. בנוסף לדיאנט, גם שמו של נואה אטובולו, שוערה בן ה-21 של פרייבורג מהליגה הגרמנית, עלה כאופציה להגיע לקבוצה כשוער שני לצידו של גאונלוג’י דונארומה. רק אמש הודיע השוער הוותיק, קיילור נבאס, כי הוא יעזוב את פ.ס.ז’ בסיום העונה, ופריז כבר מחפשת להתחזק בעמדת השוער.

נדמה כי הקיץ הקרוב בבירת צרפת הולך להיות מסקרן במיוחד. לאחר ה’כישלון’ במסגרת האירופית בעידן הקטארי, ולמרות הגעה של שמות גדולים דוגמת אמבפה, מסי, נייאמר, ראמוס ועוד, נראה כי הפעם ראשי פריז יהיו מעוניינים לבנות בסיס חזק נטול כוכבים גדולים תחת לואיס אנריקה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן