הפתרון להגנה | רובין לה נורמן מועמד לאתלטיקו מדריד

הבלם הספרדי של ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד מועמד לחזק את ההגנה של דייגו סימאונה

רובין לה נורמן (27), עתיד לחתום בקרוב באתלטיקו מדריד. הקולצ’ונרוס מחפשים להתחזק בחוליית ההגנה, סימנה את הבלם הספרדי כמטרה מרכזית לקראת הקיץ הקרוב.

לאחרונה דווח כי החלו שיחות בין הצדדים וכי השחקן מעוניין במעבר לקבוצה מבירת ספרד. סכום העסקה עתיד לעמוד על לא יותר מ-30 מיליון אירו, כששמו של חאבי גאלן, המגן השמאלי ששייך לאתלטיקו מדריד ובילה את חצי העונה האחרונה אצל הבאסקים עלה ועשוי להיות כלול בעסקה.

לה נורמן אשר חווה עונת שיא בפן האישי, מוביל את ההגנה של ריאל סוסיאדד כבר שש עונות ברציפות. העונה לה נורמן וחבריו סיימו במקום השישי בטבלת הלה ליגה, כשהם סופגים 39 שערים בלבד, אשר הופכים את ריאל סוסיאדד לקבוצת בעלת ההגנה השלישית בטיבה בליגה, מיד אחרי אתלטיק בילבאו וריאל מדריד.

רובין לה נורמן החל את הקריירה שלו באקדמיה של ברסט מהליגה הצרפתית. בתחילת קיץ 2016, חתם בריאל סוסיאדד, והחל לשחק בקבוצת הנוער. את הופעת הבוגרים שלו בלה ליגה ערך בעונת 2018/19, כאשר מיד לאחר מכן הפך לבורג מרכזי בחוליית ההגנה של הלבנים-כחולים מחבל הבאסקים.

נורמן שותף לזכייה של סוסיאדד בגביע המלך הספרדי, בעונת 2019/20. הוא כבש שער במהלך הטורניר, כשלכל אורכו השלים 90 דקות. העונה כבש הספרדי שני שערי ליגה, ושותף לריצה ההיסטורית של סוסיאדד עד לשלב שמינית הגמר בליגת האלופות.

בשנת 2023, זומן לה נורמן לראשונה לסגל הלה רוחה. ומאז ועד היום, הוא בלם פותח במרכז ההגנה של הנבחרת האדומה. לה נורמן זומן לסגל של דה לה פואנטה לקראת היורו הקרוב בגרמניה, כשהוא עתיד להיות בורג מרכזי גם בטורניר הקרוב.

שמו של לה נורמן הוא כרגע הבולט מבין האפשרויות לחיזוק הגנת הקולצ’ונרוס, אך עוד שמות כמו בלם לאנס פקונדו מדינה ובלם באייר לברקוזן פיירו הינקפייה הוזכרו כאלטרנטיבות במידה והעסקה לא תצא לפועל, זאת כחלק מהמהפך בסגל אותה עוברת אתלטיקו מדריד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן