הקרב על ניגריה | ויקטור אוסימהן נגד מאמן הנבחרת

סערה ביבשת אפריקה: הכוכב של הנבחרת הלאומית יצא ברשתות החברתיות נגד מאמנו שעל פי הדיווחים - כבר פוטר | הסיפור המלא

בעודו מחכה להחלטה על עתידו, ויקטור אוסימהן היה שותף לאחת הסערות הגדולות שידע הכדורגל הניגרי.

אחרי רצף תוצאות רעות במוקדמות גביע העולם, מאמן ה’סופר איגלס’ פינידי ג’ורג’ תקף את נבחרתו והתלונן שישנו זלזול מצד שחקני המפתח, וכי הם לא נותנים את החשיבות והמחויבות שנדרשת מהם במשחקי המוקדמות. “אני לא יכול להתפלל שהשחקנים ישחקו”, אמר המאמן. “זה נראה שהם מחליטים מתי הם זמינים.”

החלוץ המוביל של הנבחרת לא נותר אדיש להצהרות הללו, והגיב בעוצמה ברשתות החברתיות: “איבדתי כל טיפת כבוד והערכה למאמן”, כתב אוסימהן. “אני תמיד משחק עם כל הלב בשביל המדינה שלי וסופג פציעות. מיד אחרי הבדיקה האחרונה שלי התקשרתי ועדכנתי את פינידי.”

בנוסף, אוסימהן איים לפרסם את השיחות הפרטיות שלו עם המאמן: “אני אחשוף צילומי מסך של השיחות שלנו. כשהרופא ביקש מפינידי שאהיה עם שאר הקבוצה כדי שתתמוך בי, הוא אמר לא ודרש שאשאר עם המשפחה שלי.” אחד מחבריו של אוסימהן דאג לעצור את שטף ההודעות, אך נראה שזה כבר מאוחר מידי והנזק כבר נעשה.

לפי התקשורת הניגרית נראה גם שזהו סוף הרומן בין נבחרת ניגריה לפינידי ג’ורג’. על פי הדיווחים במדינה המאמן בן ה-53 פוטר מתפקידו בנבחרת הלאומית, ונראה כי האירוע השנוי במחלוקת עם החלוץ היה הקש ששבר את גב הגמל עבור ההתאחדות הניגרית.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן