“הקריירה שלי הייתה התקופה היפה ביותר בחיים שלי” | טוני קרוס בראיון

הקשר הגרמני האגדי התיישב לראיון קצר, בו דיבר על נבחרת גרמניה לקראת היורו הביתי המתקרב, ועל התחושות לקראת הפרישה המתקרבת | טוני קרוס - הריאיון המלא

“אני רוצה להיזכר בתור טוני קרוס בן ה-34, שבסופו שיחק את העונה הכי טובה שלו בריאל מדריד, ועשיתי זאת. אני רואה בזה מחמאה כשאנשים רבים חושבים שאני עוצר מוקדם מדי”.

כך ענה טוני קרוס כשנשאל בראיון האחרון שלו, מדוע בחר לפרוש דווקא עכשיו בגיל 34, זאת לאחר עונה שיא במדים הלבנים. קרוס שזכה ביחד עם חבריו מבירת ספרד, באליפות הלה ליגה ובליגת האלופות בפעם השישית בקריירה.
קרוס בישל לאורך העונה החולפת 10 בישולים בכל המסגרות כולל אחד בגמר האלופות.
“כעת אחרי החגיגות במדריד, אני מרגיש טוב, טוב מאוד בעצם. חשוב להבין שהשגתי מטרה גדולה, אבל אי אפשר להנות ממנה יותר מכמה ימים, כשהיורו בפתח.
יש לי תחושה טובה לקראת היורו הקרוב. אם ננצח את המשחק הראשון שלנו, האופוריה והאווירה מסביב תוכל למשוך אותנו רחוק בטורניר, בטח כשאנחנו המארחים”.
אמר טוני לקראת תחילת היורו הקרוב.

“ואם זה לא יסתדר, אז לא הפסדנו כלום. אבל אנחנו ללא ספק רוצים לפתוח חזק, חיובי. הצלחנו לעשות זאת ביורו 2016. הפעם האחרונה שהצגנו יכולת מרשימה הייתה בטורניר האחרון בצרפת”.

נבחרת גרמניה תקווה לקמפיין מוצלח יותר, מהעשור שלילי אותה היא חווה מאז הזכייה במונדיאל 2014. גרמניה לא הצליחה לנצח משחק נוקאאוט אחד מאז בשני המונדיאלים האחרונים, וביורו האחרון ב-2021.

“הבעיה אצלנו בנבחרת, הוא לא הכישרון שלא מתממש. אלא, אם תסתכל לאורך הסגל יש לנו מספר שחקנים מעל גיל 30 כשאני בניהם, מנואל, גונדואן, פסקל גרוס תומאס מולר, ניקלאס פולקרוג. לדעתי הבעיה היא שחלק מסוג השחקנים הקיימים בנבחרת לא מתאמים לשחק יחד”. אמר קרוס.
הוא וחבריו עתידים לפגוש בביתם את שוויץ, הונגריה וסקוטלנד נגדם ישחקו כבר ביום שישי הקרוב.

בהמשך הראיון דיבר קרוס על התחושות לקראת הפרישה המתקרבת, ונשאל האם קיימת בו עצבות לפעמים, “כן, הרגעים האלה קיימים וימשיכו להתקיים. זה ברור לי שלעולם לא אפתח כישרון מיוחד אחר למשהו אחר בחיים, מלבד לשחק כדורגל”.

קרוס המשיך וסיפר על התוכניות שלו, לחיים אחרי הקריירה, “אבלה בעיקר עם המשפחה. אמשיך להקליט את הפודקאסט עם אחי פליקס. ואמשיך כמובן להוביל ולהרחיב את האקדמיה שלי עבור כדורגלנים צעירים שנמצאת במדריד. ליגת ה’אייקון’ שיצרתי יחד עם אליאס נרליך, עתידה גם היא להתחיל בספטמבר הקרוב. אבל זה ברור גם שלא אתמסר עכשיו ל-18 פרויקטים שונים ולא אספיק לבלות בבית, בדומה לתקופתי כשחקן פעיל”.

עם 34 תארים, בניהם מונדיאל ושישה גביעי ליגת האלופות, טוני קרוס פורש ככדורגלן הגרמני המעוטר ביותר בהיסטוריה, אשר זכה בכל תואר קבוצתי שיש מלבד היורו, קרוס שזכה בטרבל היסטורי עם באיירן מינכן ובשלושה גביעי ליגת האלופות ברציפות במדי הבלאנקוס, לעד יזכר כאחד מהקשרים הגדולים בתולדות המשחק.

מאוד חשוב לי להיות המעוטר ביותר, תמיד רציתי לזכות בתארים. מאז שהתחלתי לשחק כדורגל, רציתי להצליח. כל תואר חשוב לי, הרצון לזכות בליגת האלופות היה למוטיבציה הגדולה לפני כל עונה. ולהשיג את זה בסופו של יום, חשוב לי מאוד” סיכם ואמר.

הקיץ הקרוב ואיתו טורניר היורו, יחיל בתוכו את הרגעים האחרונים של הקייזר הגרמני על מגרש כדורגל רשמי. האם טוני יצליח להניף את התואר היחיד שחסר לו בארון הגביעים, האם יצליח להוביל את גרמניה לזכייה באליפות אירופה לראשונה מאז 1996 על אדמתה.

קרוס ענה,

“מי תהיה אלופת אירופה? גרמניה!”

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    הקייזר 😍🐐

  2. אלכס זייצב כותב

    איזה בן אדם גבר פשוט תענוג לשמוע אותו!

    אוהב תארים הא? בן 34 עם 34 תארים! מפלצת!
    אם יקח את היורו זו תהיה אחת הפרישות המרשימות אי פעם.

  3. טל חמצני כותב

    איך ניסים אוהב להגיד? טיטאן!

  4. לירון רוז׳נסקי כותב

    נזכור אותך בדיוק כמו שאתה רוצה…
    אחד השחקנים הכי חכמים שדרכו על הדשא ולאו דווקא בגלל חכמת המשחק.

    תענוג לקרוא את טוני קרוס🙏🏻

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    המהנדס

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן