הריקוד האחרון | טוני קרוס חוזר לנבחרת גרמניה

שנתיים לאחר הפרישה מנבחרת גרמניה טוני קרוס חוזר לקראת משחקי היורו הקרובים שיערכו במדינתו

טוני קרוס קשרה הגרמני בן ה-34 של ריאל מדריד, החליט לחזור לסיבוב אחרון בנבחרת הלאומית ולהיות חלק מהסגל לקראת יורו 2024 – שייערך בגרמניה בקיץ הקרוב.

בפוסט שפרסם הקשר בחשבון האינסטגרם שלו, הוא הודיע על חזרתו לנבחרת ועל הסיבות שהובילו לכך:

“אנשים, קצר ולעניין: אני אשחק שוב עבור גרמניה בחודש מרץ. למה? בגלל שמאמן הנבחרת ביקש, אני במצב רוח טוב ואני בטוח שעם הנבחרת באליפות אירופה, אפשר להשיג הרבה יותר ממה שהרוב מאמינים כרגע!”

על פי דיווחים כבר מהחודש שעבר קרוס החל לחשוב על האפשרות של חזרה לנבחרת. לקשר יש מערכת יחסים טובה עם מאמן הנבחרת הגרמנית – ג’וליאן נגלסמן, איתו הוא גם חולק את אותה הסוכנות. לפני כחודשיים כינה נגלסמן את האפשרות של חזרה של קרוס לנבחרת כ”רעיון מעניין”. שחקנים נוספים בנבחרת גרמניה, כולל חברו מריאל מדריד – אנטוניו רודיגר , הביעו לא פעם את רצונם לגבי חזרתו של קרוס לנבחרת הלאומית.

לפני כחודשיים דווח בבילד הגרמני כי נציגים מהנבחרת הגרמנית יצרו קשר עם נציגיו של טוני קרוס במטרה להחזיר אותו מהפרישה הבין-לאומית עליה הכריז.

כזכור, לפני כשנתיים וחצי הודיע קרוס על פרישתו מנבחרת גרמניה. ההודעה הגיעה על רקע הכישלון של נבחרת גרמניה בטורניר היורו 2021 (2020), אז היא הודחה בשלב שמינית הגמר על ידי אנגליה. “106 פעמים שיחקתי עבור גרמניה ובכל פעם נתתי הכל”, כתב אז הקשר הגרמני בחשבון האינסטגרם שלו. “ההחלטה שלי לפרוש מהנבחרת אחרי היורו התקבלה כבר לפני הרבה זמן, והיה לי ברור שלא אקח חלק במונדיאל 2022 בקטאר. הסיבה המרכזית היא הרצון להתמקד במטרות שלי עם ריאל מדריד בשנים הבאות”.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Toni Kroos‎‏ (@‏‎toni.kr8s‎‏)‎‏


טוני קרוס ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת גרמניה במרץ 2010. למעט יורו 2016, קרוס לקח חלק בכל הטורנירים הגדולים בהם שיחקה גרמניה (מונדיאל 2010, יורו 2012, מונדיאל 2014 ומונדיאל 2018). קרוס היה חלק משמעותי מאוד בנבחרת גרמניה של מונדיאל 2014 – אותה נבחרת שסיימה את הטורניר כאלופת העולם. ב106 הופעותיו בנבחרת גרמניה קרוס כבש 17 שערים.

כאמור, אחרי תקופה של מחשבה החליט קרוס לחזור חזרה לנבחרת הלאומית, ולקחת חלק בסגל לטורניר היורו הקרוב.

4 תגובות
  1. דוד כותב

    שחקן ואדם מדהים הלוואי ויזכה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    בשורה אדירה לגרמנים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    עכשיו ממש בא לי שגרמניה תזכה

  4. סרגיי גולובין כותב

    זה התואר היחיד שחסר לו בקריירה המשוגעת שלו ואם הוא יזכה מה שלדעתי לא יקרה אז יהיה חייב לקבל הכרה כאחד הקשרים שעשו את הקריירות הגדולות ביותר…

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן