השד החדש? מנצ’סטר יונייטד מעוניינת במנואל אוגרטה

המהפך של ג'ים רטקליף במנצ'סטר יונייטד מתחיל לרקום עור וגידים, והקשר האורוגוואי של פ.ס.ז' הפך למועמד מוביל.

מנצ’סטר יונייטד בעקבות מנואל אוגרטה.

בשבועות האחרונים השדים האדומים קושרו לא פעם לקשרה של פריז סן ז’רמן, זאת בעיקר בעקבות הירידה החדה בכושרו של קאסמירו. במנצ’סטר יונייטד החליטו לחפש מחליף ראוי לעמדה זו – והאורוגוואי הוא השם המוביל בפנקסים.

אוגרטה, שרק בקיץ שעבר פרץ לתודעה ועבר לפריז מליסבון תמורת 60 מיליון אירו, צפוי כעת לעשות את הדרך לממלכה תמורת סכום דומה שיפתה את הצרפתים לסגור עסקה.

האורוגוואי בן ה-23 גדל והתפתח במועדון המקומי שלו, פניקס. אחרי מספר עונות מרשימות, פמליקאו שמה עין על הכישרון הצעיר וצירפה אותו לשורותיה ב-2021. פורטוגל התאימה לאוגרטה כמו כפפה ליד, וכבר אחרי חצי עונה ספורטינג ליסבון השתכנעה מהקשר ורכשה אותו, במהלך שהתברר כמבריק שכן אוגרטה היה אחד משחקני המפתח בזכייה של הקבוצה מהבירה בגביע. ביולי 2023, עזב אוגרטה את ספורטינג והצטרף לעיר האורות, לפריז סן ז’רמן. החוזה נחתם עד 2028, תמורת 60 מיליון אירו – סעיף השחרור בו החזיק האורוגוואי.

למרות שפתח את העונה מצוין, ככל שעבר הזמן המוניטין של אוגרטה בקבוצה נפגע והוא החל לקבל פחות ופחות דקות, עד שהחליטה פריז לשים אותו ברשימת ההעברות של המועדון הצרפתי לקיץ 2024.

אוגרטה הוא קשר ורסטילי מאוד, שיכול לתפקד ברמה גבוהה במספר עמדות במרכז המגרש, ביניהן הקשר האחורי (שם שיחק במדי פריז סן ז’רמן), קשר 50-50 ועוד.

בעקבות היכולת הנהדרת בעמדת הקישור האחורי, מנצ’סטר יונייטד, שרודפת אחרי תחליף לקאסמירו המזדקן, היא המובילה במירוץ להחתמתו  – והיא עשויה להשלים את המלאכה כבר בשבועות הקרובים.

1 תגובה
  1. שון כותב

    הלוואי אבל מה נעשה עם קאסמירו?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן