השחקנים היקרים ביותר בלה – ליגה

אתר 'transfermarket' אשר מתמחה בהשוואות ושווי השוק של כדורגלנים ברחבי העולם מפרסם דירוג מעודכן של שווי השוק של שחקני הלה ליגה | כל העדכונים

אתר ההשוואות ‘transfermarket’ פרסם אתמול (שישי) את הדירוג העדכני של של שווי השחקנים בליגה הספרדית, ואלו הם השחקנים היקרים ביותר בלה – ליגה:

החלוקה בעשירייה המובילה בליגה הספרדית היא די ברורה – את ששת המקומות הראשונים תופסת האלופה ריאל מדריד, במקום הראשון נמצאים שני הכוכבים הגדולים של הבלאנקוס ג’וד בליגהאם וויניסיוס ג’וניור, כאשר לשניהם שווי שוק של כ- 180 מיליון אירו. בלינגהאם מחזיק בשווי של 180 מיליון אירו כבר זמן רב, ובשביל הברזילאי של מדריד מדובר בעלייה של 30 מיליון אירו בשווי השוק בעדכון האחרון, וכרגע ויני וג’וד הם השחקנים היקרים ביותר בעולם על פי ‘transfermarket’ ביחד עם קיליאן אמבפה, וארלינג הלאנד. במקום השלישי ברשימת השחקנים היקרים ביותר בלה – ליגה, ממוקם פדה ואלוורדה קשרה של ריאל מדריד שמקבל עלייה של 20 מיליון בשווי השוק שלו, וכרגע הוא עומד על כ-120 מיליון אירו, רביעי ברשימה זהו רודריגו עם שווי שוק של 110 מיליון אירו, 10 מיליון יותר מהעדכון הקודם, ואחריהם נמצאים אדוארדו קמבינגה, ואורליאן צ’ואמני כאשר שניהם מקבלים גם כן עלייה של כ-10 מיליון בעדכון האחרון, וכרגע שווי השוק של כל אחד מהם, הוא 100 מיליון אירו, על פי אתר ‘transfermarket’.

אם צמרת הרשימה הייתה שייכת לאלופה ריאל מדריד, בהמשך ניתן למצוא בעיקר שחקנים מסגנית האלופה, ברצלונה. שווי השוק של הכוכב הצעיר של הבלאוגרנה, לאמין ימאל, עלה בכ-15 מיליון בעדכון האחרון, וכרגע שווי השוק שלו עומד על 90 מיליון אירו. ביחד עם ימאל, נמצא גאבי שמחזיק גם כן בשווי שוק של כ-90 מיליון אירו, מיד אחריהם ממוקם עוד קשר של בארסה, כאשר פדרי מחזיק בשווי שוק של כ-80 מיליון אירו, ואת הרשימה סוגרים רונלד אראוחו, ופרנקי דה יונג כאשר כל אחד מהם שווה על פי אתר transfermarket’ ‘ כ- 70 מיליון אירו.

4 תגובות
  1. מדרידיסטה כותב

    פאקינג ריאל מדריד הפכה את הליגה הספרדית לצרפתית
    20 שנה פרז עובד בשביל זה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    אלון הכתבות שלך אדירות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    הפערים נהיו מוגזמים מאוד

  4. רם כותב

    כתבה מצוינת ומקיפה, אלון עבודה מצוינת

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן