התרנגול בדרך לקומו: אנדראה בלוטי יימכר לעולה החדשה

קומו, שעלתה לסריה א’, תרכוש את החלוץ מרומא | כל הפרטים

אנדראה בלוטי בדרך לקומו.

החלוץ בן ה-30, שמחזיק בחוזה ברומא עד קיץ 2025, לא מעוניין לחזור לקבוצה של דה רוסי, כשגם היא לא מעוניינת בו.

הקבוצה של ססק פאברגס, שעלתה לסרייה א’ בסיום העונה שעברה, מחפשת חלוץ בכיר שיעזור לה לשרוד בעונת הבכורה שלה. קומו כבר הגיעה לסיכום עם רומא על סכום העברה בגובה 4.5 מיליון יורו עבור החלוץ האיטלקי. כעת נשאר רק המשא ומתן מול השחקן עצמו, ולאחר הסיכומים הוא יצטרף רשמית לעולה החדשה.

בלוטי היה עד לפני כמה שנים אחד החלוצים הטובים באיטליה. הוא כיכב בנבחרת הלאומית, שם הוא הבקיע 12 שערים ב-44 הופעות, ובמיוחד בקבוצתו לשעבר טורינו, שם הוא הבקיע 113 שערים ב-251 הופעות, מה שמציב אותו במקום 6 בכל הזמנים בטבלת מלך השערים של המועדון. השיא של בלוטי הגיע בעונת 2016/17, אז הוא כבש 26 שערים בסריה א’, וסיים את העונה במקום ה-3 בטבלת מלך השערים אחרי מרטנס ודז’קו.

אך מאז שעזב את טורינו עם תום חוזהו באוגוסט 2022, הקריירה של ’איל פולו’ – התרנגול באיטלקית, בגלל החגיגה שלו אחרי כיבוש שערים, הלכה לאיבוד. בלוטי חתם ברומא, שם הוא לא מצא את עצמו בקבוצה של מוריניו, תוך שהוא שימש בעיקר כחלוץ מחליף, בעונה שעברה לתמי אברהם ובעונה האחרונה ללוקאקו. כתוצאה מכך, כמות הכיבושים של החלוץ ירדה באופן דרסטי – 10 שערים ו-4 בישולים ב-68 הופעות. בלוטי הושאל בינואר האחרון לפיורנטינה, שם הוא חזר קצת לעצמו כשהבקיע 4 שערים ובישל עוד אחד ב- 24 משחקים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן