ויטור רוקה, צ’אבי והחזרה למירוץ מול מדריד | ריבאלדו בראיון

אגדת העבר של ברצלונה התייחס בראיון מיוחד לסערות האחרונות במועדון הקטאלוני, בו הוא דיבר בין היתר על סערת ויטור רוקה, מעמדו של צ'אבי, והצעדים הנדרשים בשביל להחזיר את המועדון לגדולה | הראיון המלא.

מזה כבר מספר שבועות שלא שקט בברצלונה. סערה רודפת סערה, כאוס אחרי כאוס, ונראה כי במועדון הספרדי מתקשים להשיג שליטה. אחד מכוכבי העבר של בארסה, ריבאלדו, התראיין בימים האחרונים והתייחס לסערות האחרונות בברצלונה.

תחילה, התייחס חלוץ העבר לסוגיית ויטור רוקה. החלוץ הברזילאי הצעיר הגיע לברצלונה, אך ממעט לקבל דקות ממאמנו צ’אבי. בשבועות האחרונים פורסמו בספרד מספר דיווחים לפיהם החלוץ אינו מרוצה ממעמדו וכי הוא רוצה לעזוב את המועדון.

ריבאלדו הסביר בראיון מה לדעתו פגע בתחילת ההרפתקה של ויטור רוקה בברצלונה: “בברצלונה החמיצו את ההזדמנות שנקראת וויטור רוקה. הם נתנו לו מעט מאוד דקות ביחס לשחקן שבלט בליגה הברזילאית. הוא צעיר מאוד אבל לא נתנו לו את ההזדמנויות הדרושות להראות את הכדורגל שלו. אני חושב שברצלונה לא ידעה לתת לו יותר הזדמנויות, אבל הוא שחקן טוב. יש לו עתיד”.

עם זאת, ריבאלדו גם הסביר כי הוא מבין את החלטתו של צ’אבי לא לתת לרוקה יותר הזדמנויות: “למרות שהגיעה לו יותר הזדמנויות, אני לא יודע בדיוק מה קורה שם. אני לא יודע איך הוא בחיי היום-יום שלו, איך הוא באמת באימונים כדי לדעת אם הגיעו לו יותר הזדמנויות. אבל, אנחנו יודעים מה הוא עשה בברזיל. אבל אני לא יודע אם באמת לא נתנו לו ההזדמנויות או שהוא לא היה מספיק טוב באימונים של ברצלונה ולכן הוא לא קיבל אותן”.

בנוגע להחלטה של ברצלונה להמשיך לעונה נוספת עם המאמן צ’אבי הרננדס אמר הברזילאי: “לצ’אבי היה כבר סיכום על עזיבה, אבל קרו הרבה דברים בתוך המועדון. אחרי התבוסה מול פ.ס.ז’ וריאל מדריד, צ’אבי החליט להישאר בשביל להרגיע את המצב. צ’אבי כבר הראה שהוא מאמן גדול, אבל העונה, לדעתי, לצ’אבי ולמועדון הכדורגל ברצלונה בכלל לא הלך טוב. הם לא הצליחו לזכות באף תואר “.

לסיום, ריבאלדו הסביר מה לדעתו צריכה ברצלונה לעשות כדי לחזור חזרה לעניינים: “אני חושב שאנחנו צריכים למכור שחקנים, לעשות החתמות, לחזק אותנו לעונה הבאה, כי השנה זה היה רע. ריאל מדריד היא אלופת הליגה והגיעה לגמר ליגת האלופות, נהיה חייבים להתחזק כדי שנוכל להתחרות מולם. השנה זו הייתה אכזבה גדולה לאוהדי ברצלונה ולאוהבי הכדורגל”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן