זלאטן איברהימוביץ בראיון על אריק טן האח

זלאטן איברהימוביץ’ התארח אצל הכתב הבריטי פירס מורגן, ובקטע ששוחרר לרשתות החברתיות הוא דיבר על מצבו של אריק טן האח במנצ’סטר יונייטד.

“המאמן החדש (אריק טן האח) הגיע מהמקום בו הוא אני הייתי.

אייאקס זה מועדון מוכשר, יש להם את הכישרונות הכי טובים במועדון.
אין להם כוכבים גדולים. מה הניסיון של המאמן הזה? לאמן כישרונות צעירים. כשהוא מגיע ליונייטד זה מקום עם מנטליות שונה, שחקנים שונים. אז השחקנים שם אמורים להיות כוכבים גדולים. אני חושב שמבחינת הניסיון שלו שם, אני לא יודע אם זה מתאים בשבילו או לא.
אני חושב שהוא במצב אחר ואז מעליו יש פער (מבחינת טיפול בהנהלה) שבו הוא לא מקבל את העזרה לנהל את הצוות.

תקשיב זה מה שקראתי בעיתון אז זה לא שאני יודע את כל המצבים שזה קרה, אבל אני יכול רק לדמיין אותו עובר מאייאקס למנצ’סטר יונייטד, זה הבדל גדול, כי הייתי בשני המועדונים. אתה מנהל כישרונות ומפתח אותם, זה סוג אחר של גישה, כי שם יש לך סוג אחר של משמעת.

אתה בא ליונייטד אתה עושה את אותו הדבר, אני לא יודע…אני לא מאמין ואני לא חושב שזה אותו יחס שאתה נותן לאותם שחקנים…

פירס מורגן: “כריסטיאנו רונאלדו כשהוא נתן לי את הראיון כשהוא עזב את יונייטד, הוא אמר שהוא מרגיש שאין לו את הכבוד של אריק טן האח, אתה רואה עם ג’יידון סנצ’ו עכשיו מצב דומה כשטן האח מבקר אותו בפומבי, אולי זה המחשה שלו לבעיות שלו בניהול כשרון גדול?”

זלאטן:” אבל אני לא. אני לא אומר שזו אשמת המאמן כי ניסיון אתה לא יכול לקנות, אתה רק צריך לקבל מספיק זמן בכדי לקבל את הניסיון, אבל זה שני מצבים שונים. להיות באייאקס להיות ביונייטד, אז האם זו אשמתו? אני לא חושב, כי אני חושב שלכל אחד יש אחריות בכל הסיטואציה. אנחנו חתיכת פאזל מהפאזל הגדול אז לכולם יש אחריות לעשות ולמלא את הדרישות.

יונייטד חייבים לנצח. הם צריכים לזכות בכל תואר שהם משחקים בו. עכשיו הם רואים את השכנים שולטים, וזה מצב שונה לגמרי שם, ואתה צריך למצוא את הדרך הנכונה שוב ולדחוף לזה. אתה צריך תוכנית. אתה צריך פרויקט ללכת אחריו, וזה מרגיש כאילו אתה עוקב אחר תוכנית ואז זה הכל משתולל תוך רגע בגלל התוצאות. או שאתה מאמין בזה או שאתה לא מאמין בזה.

עם המצב של המאמן אני חושב שהוא חי שני מצבים שונים עכשיו. מה קרה עם סאנצ’ו וכריסטיאנו? אני לא יודע.

פירס מורגן: אתה חושב שהוא נמצא במקום שגדול עליו?

זלאטן: אני חושב שהוא צריך יותר זמן כדי לקבל את הניסיון איך להתמודד עם הקבוצה, אבל אתה לא באמת מקבל זמן במועדון כזה כי המועדון יודעים שהם צריכים לנצח. זו המציאות שאתה מגיע אליה.

כשהייתי במילאנו, אי אפשר לתת לך זמן להתפתח, אתה צריך להוכיח ביצועים על ההתחלה, כי כמו שאמרתי, זה מצב הישרדות.  זה אתה או עוד מישהו אחר.

אם אתה לא מספיק טוב, למחרת יבוא מישהו אחר. תוצאות מדברת בעד עצמן. אז בגלל זה, זה קצת בעייתי.

אבל כמה זמן אתה נותן למאמן? אני לא יודע.

תלוי בבעלים מה הם רוצים אבל אם אתה מקשיב לאוהדים, אין לך הרבה זמן, כי הם רוצים לנצח ואני מבין אותם כי הם רגילים לנצח והם עדיין רוצים לנצח.
אז אני חושב שזה הרבה דברים, הפרטים הקטנים עושים את ההבדל.

זה לא התמונות הגדולות שרואים כי כאשר דברים הם טובים, אז גם אם עדיין יש שגיאות ובעיות, אתה לא רואה את זה כי אנחנו מנצחים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן