🚨חבר מביא חבר – באיירן מינכן בשיחות עם אריק דייר

🚨חיזוק לטוכל? לפי מספר דיווחים, המועדון הגרמני מעוניין באריק דייר, בלמה של טוטנהאם

לפני שבועיים נשאל מאמן האלופה הגרמנית לגבי חיזוק אפשרי לסגל הקבוצה והשיב כך: “אנחנו עובדים על זה, בתקווה שנשפר את סגל הקבוצה במהלך החלון. זה לא יהיה קל מכיוון שיותר קשה להביא שחקנים חדשים בחלון של ינואר מאשר בחלון הקיץ.” כאשר נשאל על עמדות ספציפיות לחיזוק טוכל הוסיף ואמר: “אולי נצטרך שני שחקנים, או אחד שיכול לשחק במספר עמדות. זו תהיה משימה קשה ועלינו להתאזר בסבלנות.” המאמן ציין גם את גביע אסיה שיוצא לדרך בהמשך החודש, ובו משתתף בלמה של הקבוצה קים מין-ג’ה במדי דרום קוריאה. אם הנבחרת תעפיל לשלבים המתקדמים של הטורניר הבלם יפספס מספר משחקים חשובים ויחזור רק ימים ספורים לפני המשחק נגד לאציו בשמינית גמר ליגת האלופות. ניתן להבין מדבריו של המאמן שהוא מחפש בלם.

הגרמני אישר עוד במהלך הקיץ כשהם רואים בדייר כמועמד להצטרף לקבוצה, וכעת הוא חזר לפנקס שלהם. בהתחשב בדברים שאמר טוכל לפני שבועיים, האנגלי עונה לדרישותיו שכן הוא נחשב לשחקן ורסטילי שיכול לשחק במספר עמדות בהגנה ובקישור. בנוסף הוא בעל ניסיון רב ומוכן לתרום באופן מיידי.

לפי דיווחים, ישנה הסכמה בעל פה בין השחקן למועדון לגבי מעבר קבוע במסגרת עסקת רכישה בחלון הנוכחי, אך כרגע אין החלטה סופית בנושא. בנוסף דווח כי טוטנהאם פתוחה למעברו של השחקן בתנאים הנכונים.

דייר מזוהה עם המועדון הלבן מצפון לונדון. הוא הגיע אליו אחרי שנרכש תמורת 4 מיליון יורו מספורטינג ליסבון באוגוסט 2014, וחתם על חוזה לחמש שנים עם הקבוצה. הבלם סיים עם הקבוצה במקום השני בפרמייר ליג בעונת 16/17 והגיע איתה להישג השיא שלה כאשר העפילה לגמר ליגת האלופות בשנת 2019. כמו כן פעמיים סיים כסגן בגביע הליגה. עם זאת, דייר נכשל בזכייה בתואר עם הקבוצה. האנגלי כידוע שיתף פעולה עם כוכבה של באיירן הארי קיין במהלך תקופתם המשותפת בשורות הספרס. אין ספק שנוכחותו של קיין משפיעה של המהלך ובמקרה והעסקה תושלם תסייע על השתלבותו במועדון.

 

 

1 תגובה
  1. שון כותב

    טוב זו הזיה של באיירן….מועדון טופ 3 בעולם.
    מה הקשר????

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן